Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
Fortum
3.5
1 102 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
1 102 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#14
Utmerket
Fortum er rangert
#14 av 88 strømselskaper
46%
Middels
46% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 102 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
356
158
78
67
443
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 1 102 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppsigelse tid!

Omtale av  Vidar G. H

Det er ikke greit at dere har 12 måneders oppsigelse tid! De har ikke den konkurrenten jeg ønsker å bruke!

Svar fra Fortum
06.09.2024 15:29

Hei Vidar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. Oppsigelsestid på bedriftsavtale er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Gjerne ta kontakt med [email protected] eller 21494949 om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rimelig godt fornøyd

Omtale av  Jarle A

God informasjon på app om strømpris, forbruk og ststedtikk.

Svar fra Fortum
06.09.2024 08:05

Hei Jarle, Tusen takk for omtalen. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med informasjonen i appen om strømpriser og forbruk. Det er viktig for oss at appen er informativ og brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Dårlig app

Omtale av  Anne B

Dårlig app: Jeg bruker app'en for å styre strømforbuket, men pga dårlig framstilling av data, og veldig treg oppdatering fungerte det dårlig!

Svar fra Fortum
04.09.2024 15:43

Hei Anne, Tusen takk for din tilbakemelding. Så leit å høre appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du har opplevd. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Strømvett

Omtale av  Harald N

Her i huset har vi opplevd vår avtale som positiv og bruker app'en aktivt når det er behov for å planlegge toppene.

Svar fra Fortum
04.09.2024 15:33

Hei Harald, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med din strømavtale og appen. Det er hyggelig å høre appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Veldig fornøyd!

Omtale av  Svanhild S. C

Veldig god og hyggelig service!Ekstra hyggelig svar fra vedkommende som svarte meg!

Svar fra Fortum
05.09.2024 08:30

Hei Svanhild, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk. Vi jobber kontinuelig med å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig fornøyd.

Omtale av  Jan B

Veldig fornøyd med raskt å få svar fra kundeservice.

Svar fra Fortum
05.09.2024 08:21

Hei Jan, Tusen takk for fin omtale. Vi jobber kontinuelig med å ha kortest mulig behandlingstid. Derfor er det ekstra hyggelig å høre du er fornøyd med ventetiden hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Ta vare på kundene deres

Omtale av  Fred A

Jeg synes det er leit at man må bytte leverandør for at dere skal tilby den beste avtalen dere har.

Svar fra Fortum
04.09.2024 15:30

Hei Fred, Det er leit å høre du opplever det slik. På våre nettsider er alle avtaler eller/ og tjenester som er lansert informert. Selv om vi forstår at situasjonen kan være frustrerende har vi dessverre ikke anledning til å varsle hele kundebasen om nye avtaler. Derfor har vi en nettside hvor våre tjenester og strømavtaler er informert. Bare å ta kontakt om du ønsker å bli kunde igjen, så kan vi hjelpe med bestilling. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Fortum har 1 102 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener
Har tilegnet profilen
Fortum deltar på Bytt.no

Fortum har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fortum besvarer omtaler

Fortum har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fortum ønsker tilbakemeldinger

Fortum benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR