Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig app: Jeg bruker app'en for å styre strømforbuket, men pga dårlig framstilling av data, og veldig treg oppdatering fungerte det dårlig!
Hei Anne, Tusen takk for din tilbakemelding. Så leit å høre appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du har opplevd. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Her i huset har vi opplevd vår avtale som positiv og bruker app'en aktivt når det er behov for å planlegge toppene.
Hei Harald, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med din strømavtale og appen. Det er hyggelig å høre appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig god og hyggelig service!Ekstra hyggelig svar fra vedkommende som svarte meg!
Hei Svanhild, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk. Vi jobber kontinuelig med å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med raskt å få svar fra kundeservice.
Hei Jan, Tusen takk for fin omtale. Vi jobber kontinuelig med å ha kortest mulig behandlingstid. Derfor er det ekstra hyggelig å høre du er fornøyd med ventetiden hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er leit at man må bytte leverandør for at dere skal tilby den beste avtalen dere har.
Hei Fred, Det er leit å høre du opplever det slik. På våre nettsider er alle avtaler eller/ og tjenester som er lansert informert. Selv om vi forstår at situasjonen kan være frustrerende har vi dessverre ikke anledning til å varsle hele kundebasen om nye avtaler. Derfor har vi en nettside hvor våre tjenester og strømavtaler er informert. Bare å ta kontakt om du ønsker å bli kunde igjen, så kan vi hjelpe med bestilling. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd, servicen er veldig høflig og hjelpsom🌹
Hei Anna, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice. God kundeservice er høyt prioritert hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var i kontakt i dag vedr oppsigelsesgebyr. Hadde tidl tlf fra dere hvor en saksbehandler var direkte ufin og snakket i munnen på meg hele tiden. Saksbehandlerne i dag var høflige og skulle undersøke saken. Noen løsning er ennå ikke i orden.
Hei Sidsel, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din opplevelse i møte med vårt kundesenter. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Hvis du fortsatt ikke har fått en løsning i saken, gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm