Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God informasjon på app om strømpris, forbruk og ststedtikk.
Hei Jarle, Tusen takk for omtalen. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med informasjonen i appen om strømpriser og forbruk. Det er viktig for oss at appen er informativ og brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig app: Jeg bruker app'en for å styre strømforbuket, men pga dårlig framstilling av data, og veldig treg oppdatering fungerte det dårlig!
Hei Anne, Tusen takk for din tilbakemelding. Så leit å høre appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du har opplevd. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Her i huset har vi opplevd vår avtale som positiv og bruker app'en aktivt når det er behov for å planlegge toppene.
Hei Harald, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med din strømavtale og appen. Det er hyggelig å høre appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig god og hyggelig service!Ekstra hyggelig svar fra vedkommende som svarte meg!
Hei Svanhild, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk. Vi jobber kontinuelig med å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med raskt å få svar fra kundeservice.
Hei Jan, Tusen takk for fin omtale. Vi jobber kontinuelig med å ha kortest mulig behandlingstid. Derfor er det ekstra hyggelig å høre du er fornøyd med ventetiden hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er leit at man må bytte leverandør for at dere skal tilby den beste avtalen dere har.
Hei Fred, Det er leit å høre du opplever det slik. På våre nettsider er alle avtaler eller/ og tjenester som er lansert informert. Selv om vi forstår at situasjonen kan være frustrerende har vi dessverre ikke anledning til å varsle hele kundebasen om nye avtaler. Derfor har vi en nettside hvor våre tjenester og strømavtaler er informert. Bare å ta kontakt om du ønsker å bli kunde igjen, så kan vi hjelpe med bestilling. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd, servicen er veldig høflig og hjelpsom🌹
Hei Anna, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice. God kundeservice er høyt prioritert hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm