Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke dyktig nok kundeservice kunne vært bedre bli flinkere på informasjon til kunden.
Hei Camilla, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke fikk god nok informasjon i kontakt med vår kundeservice. Vårt mål er alltid å tilby våre kunder den beste mulige servicen og veiledning. Det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vi vil følge opp internt for å sikre at alle våre kunderågivere har den nødvendige opplæringen og kompetansen til å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg skulle ønske å ha en fast pris, det er mange i område har det. Det er alltid rask og hyggelig. betjening og god dialog md fortum for å løse saken. Absolut anbefales.
Hei Lena, tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med betjeningen du har fått hos oss. Det gleder oss å høre at du ønsker å anbefale oss videre til andre. Vi selger spotprisavtaler da dette er anbefalt fra forbrukerrådet, og derfor tilbyr vi dessverre ikke fastprisavtaler hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig oversiktlig og greit og veldig bra å ha alt på en faktura
Hei Erling, det er flott å høre du er fornøyd med oversikten og oppsettet av faktura. Vi gjennomfakturerer med netteier slik at det skal være enklere for deg som kunde. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk kjempe god service og informasjon om alle ting jeg lurte på,og svar på alle spørsmålene mine på en hyggelig måte og hjelp i alle ting👍Anbefaler virkelig fortum til alle👍🤗Hilsen Jan
Hei Jan, tusen takk for fantastisk omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med hjelpen du fikk. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Føles som trygg leverandør. Vil ikke bli utlevert til andre med telefon ag adresse.
Hei May, tusen takk for omtalen. Som Fortum- kunde betjener vi deg på best mulig måte med trygg strømleveranse. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Gdpr problem kan se fakturere til en haug men ikke våre . Selv etter å ha meldt fra klarer de ikke ta problemet på alvorlig
Hei Øystein, tusen takk for din henvendelse. Vi tar GDPR og personvern svært alvorlig, og setter stor pris på at du informerer oss om poteniselle avvik. Vi har strenge rutiner og sikkerhetstiltak på plass for å sikre at hver kundes data behandles konfidensielt og i henhold til GDPR-regelverk. For å kunne undersøke saken grundig, hadde det vært til stor hjelp om du kan gi oss litt mer informasjon om hva du opplever til [email protected]. Dette vil hjelpe med å identifisere evetuelle feil og sikre at tilgangsrettighetene fungerer som de skal. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var i kontakt med kundeservice 5-6 ganger og de gjorde feil på feil. Helt håpløse alle sammen.
Hei Anders, tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å hjelpe våre kunder på best mulig måte og det er leit å høre det ikke skjedde her. Håper du nå har fått hjelpen du trengte- hvis ikke kan du sende en henvendelse til [email protected] så skal vi se på saken på nytt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm