Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Du ser alt spesifert ble anbefalt gjennom familie og fikk rabatt for vegge når hun vervet meh
Hei Zubeyde, Tusen takk for fantastisk omtale. Det er veldig hyggelig å høre du ble anbefalt oss igjennom familie. Tusen takk for at du valgte oss som din strømleverandør. Du må ta kontakt om du har noen spørsmål, vi er klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fungerer tilfredstillende for mitt kundeforhold i selskapet.
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er ikke greit at dere har 12 måneders oppsigelse tid! De har ikke den konkurrenten jeg ønsker å bruke!
Hei Vidar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. Oppsigelsestid på bedriftsavtale er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Gjerne ta kontakt med [email protected] eller 21494949 om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God informasjon på app om strømpris, forbruk og ststedtikk.
Hei Jarle, Tusen takk for omtalen. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med informasjonen i appen om strømpriser og forbruk. Det er viktig for oss at appen er informativ og brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig app: Jeg bruker app'en for å styre strømforbuket, men pga dårlig framstilling av data, og veldig treg oppdatering fungerte det dårlig!
Hei Anne, Tusen takk for din tilbakemelding. Så leit å høre appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du har opplevd. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Her i huset har vi opplevd vår avtale som positiv og bruker app'en aktivt når det er behov for å planlegge toppene.
Hei Harald, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med din strømavtale og appen. Det er hyggelig å høre appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig god og hyggelig service!Ekstra hyggelig svar fra vedkommende som svarte meg!
Hei Svanhild, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk. Vi jobber kontinuelig med å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm