Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra god servicetilbud alltid god service på tlf ryddig regning
Hei Turid, tusen takk for flott tilbakemelding. Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice og oppsettet av faktura. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God service og ein grei pris Appen er oversiktlig og bra.
Hei Steinar, tusen takk for fin omtale. Det er flott å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fin opplevelse og alt ordnet seg. Veldig koselig kundeservice.
Hei Erik, tusen takk for fin omtale. Vi ønsker alltid å gi alle våre kunder den beste kundeservicen, og det er hyggelig å høre du fikk hjelpen du trengte. Bare å ta kontakt om det skulle være noe mer! Vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett og behagelig løsning av mitt spørsmål. Flytting kommer opp med mye å lure på og flytting av strømavtalen må være enkelt. Det var den.
Hei Nielse, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår betjening og informasjon,og at du fant prosessen med å bestille strøm enkel. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Å finne ut av dagens strømpriser er enkelt. Faktura’ene er oversiktelige. Prisene er konkuransedyktige.
Hei Henry, Det gleder oss å høre du opplever oss som konkurransedyktig og oversiktlige. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra app, oversiktlig informasjon, oversiktlig faktura
Hei Stefan, vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med oversikten i appen og på faktura. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
kunne vært bedre og mere fleksibel og ikke styrt av datamaskiner
Hei Tony, tusen takk for tilbakemeldingen. Det er et automatisk system som beregner hvilket månedsbeløp du skal betale. Systemet tar hensyn til utrolig mange prognoser og variabler, og disse endrer seg ofte. Vi kan dessverre ikke reberegne terminbeløpet manuelt. Vi forsøkte en liten periode å endre manuelt, men det var utrolig vanskelig å treffe riktig terminbeløp. Dette er årsaken til at vi ikke har mulighet til å endre terminbeløp manuelt i systemene våre lenger. Gjerne kontakt oss direkte hvis du har noen spørmål rundt reberegning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm