Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
obos-avtalen opphører og jeg vil bytte. har fastpris på kr 7 i måneden og nå stiger den til 29
Hei Hakon! Det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med OBOS medlemsavtale som vi har hatt tilgjengelig tidligere. Denne er nå dessverre avviklet, men vi har andre gode avtaler som vi tror kan passe for deg. Kontakt oss gjerne via tlf; 21494949 eller epost; [email protected], slik at vi kan bistå deg med dette videre! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum
Plutselig har jeg avtale om ID-vakt som jeg aldri har bedt om og ser de har trukket for i lang tid. Da jeg ringer og sier fra sier de bare det ikke er noe å gjøre. Lureri og elendig service.
Hei Veronika! Det er leit å høre at du har blitt oppført med tjenester du ikke kjenner deg igjen i. For å føre opp avtaler eller tilleggstjenester har vi behov for å motta bekreftelse fra kontraktinnehaver etter utsendt tilbud for å aktivere tjenesten(e). Vi kan ikke føre opp dette uten bekreftelse, og tjenesten vil forsette å løpe frem til vi mottar informasjon om at den skal avsluttes. Om ikke dette har blitt rettet opp i enda kan du gjerne kontakte oss via tlf; 21494949 eller epost; [email protected], slik at vi kan ta en titt. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Fortum
De lurte meg inn i en småbedriftsavtale hvor strømmen skulle være så billig. Resultatet har vært kjempedyr strøm. Etter 1,5 år ønsket jeg meg ut av avtalen ifm flytting og da må jeg jammen meg betale 3000 nok i gebyr for brudd på avtale, ettersom de har 12(!) måneders oppsigelse tid. Du må altså si opp 12 måneder i forveien!! At det er lov!! Styr virkelig unna!
Hei Cecilie! Det er leit å høre at du er misfornøyd etter å ha benyttet en bedriftsavtale hos oss. Det stemmer at noen av bedriftsavtalene har bruddgebyr, men vi vil anbefale deg å kontakte vår bedriftsavdeling direkte for videre bistand vedrørende dette, om det ikke har blitt løst enda. Fortum Bedrift kan nåes via tlf; 21494949 og tastevalg bedrift, evt via epost; [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Fortum
Via OBOS lav månedspris nå dessverre opphørt. Det var ingen som kunne måle seg med den.
Hei! Det er veldig forståelig at du synes det er leit at OBOS medlemsavtale avvikles, men vi har andre avtaler som forhåpentligvis kan passe godt for deg videre. Kontakt oss gjerne direkte via tlf; 21494949 eller epost; [email protected] for videre bistand, samt informasjon om våre avtaler! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum
Fortum har avsluttet samarbeidet med OBOS og øker prisen. Fortum er selvfølgelig ikke eneste part som kan endre på ting og jeg satte derfor livet på vent i to minutter mens jeg fant noen andre som tar seg mindre betalt for det samme. Appen til Fortum har vært helt grei i bruk, og jeg har fått strøm i leiligheten i bytte mot betalte fakturaer i perioden jeg var kunde uten noe krøll. Akkurat som med alle andre strømleverandører altså.
Hei Alexander! Det er forståelig at dette er leit, og vi synes det er hyggelig å høre at du trivdes med OBOS-avtalen. Denne har altså blitt avviklet, men vi har andre avtaler vi tror kan passe for deg, så kontakt oss gjerne direkte om du er interessert i en gjennomgang av avtaler vi kan tilby deg. Vi kan nåes via tlf; 21494949 eller epost; [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum
Fikk melding fra Fortum at OBOS-avtalen avsluttes og erstattes av en dyrere. Da er det på tide og bytte. Alt har vært OK.
Hei Erik! Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med vår OBOS medlemsavtale! Det er leit at denne har blitt avviklet, men kontakt oss gjerne direkte om du er interessert i en annen avtale hos oss. Vi har et bredt utvalg avtaler og bistår deg gjerne med å kartlegge hvilken som kan passe for deg. Kontakt oss gjerne direkte via epost; [email protected], evt tlf; 21494949. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum
Fortum klarte aldri å sende faktura til riktig adresse. Når jeg ringte sa de at jeg ikke var kunde, noe jeg var. Valgte derfor å bytte leverandør og fikk da bruddgebyr på 3000,- jeg klaget på dette og ble da tilsendt inkassovarsel, noe de ikke lovlig kan gjøre da det er en tvist. Alt kan dokumenteres med På Fortums vis er all dokumentasjon «borte». Hold dere langt inne denne elendige levrandøren!
Hei Bjørn! Dette var veldig leit å høre om. Slik skal det ikke være etter kontakt med oss! Vi ønsker gjerne å ta en nærmere titt på dette, og vår bedriftsavdeling kan nåes direkte via tlf; 21494949 og tastetrykk bedrift, evt via epost; [email protected]. De kan bistå deg videre med å oppklare dette, og forhåpentligvis finne en tilfredsstillende løsning! Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Fortum