Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med strøm leverandøren som jeg harnå
Hei Khalaf, Takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Det er vårt mål å levere pålitelig og kvalitetsservice, og det er gledelig å høre at du opplever det slik. Hvis det er noe spesifikt du ønsker å dele eller diskutere, eller hvis du har spørsmål, er vi alltid her for å hjelpe. Takk for tilliten din, og vi ser frem til å fortsette å levere gode tjenester til deg. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Veldig fornøyd med appen som gjør at jeg kan beregne når strømmen er billigst/dyrest!
Hei Brit, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med appen vår. Det er vårt mål å gjøre energistyring enkelt og tilgjengelig for våre kunder. Hvis det er andre funksjoner eller forbedringer du ønsker å se i appen, eller hvis du har ytterligere tilbakemeldinger, er vi åpne for å høre fra deg. Takk for at du velger oss som din strømleverandør. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Kan følge med på strømmen time for time som pensjonist er muligheten for å bruke strømmen når vi vil i løpet av dagen
Hei Odd, Takk for at du deler dine erfaringer med oss. Vi forstår viktigheten av å ha fleksibilitet i strømbruken. Vi er glade for å høre at du opplever muligheten til å følge med på strømforbruket time for time som en verdifull funksjon. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Er fornøyd med dere. Har mulighet å utsette og jeg synes dere har gode tilbud.
Hei Kristoffer, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med våre tjenester og at du finner våre tilbud gode. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Stor variasjon i pris og service fra kunde oppstart til over tid et etablert kundeforhold. Ville gjerne hatt hjelp til en oppdatering en gang av og til med priser på strøm og nettleie og til hva som kan hjelpe en i det daglige til å holde strøm forbruk og kostnader nede. Tenker ikke da på at en skal ble en "slave" av en skal følge kw/t /energi prisen for hvert minutt og eller fra time til time eller må velge tidspunktet på døgnet. Jeg mener at skal man bruke strøm-energi så må en bruke den i det tidspunktet som det er aktuelt for og til å bruke den, for det blir for komplisert og vanskelig til å velge bort arbeidsoppgaver til andre tider på døgnet til å ta på seg disse oppgavene da det er og andre ting i livet som også må gjøres. Til slutt vil jeg gjerne ha en slutt på "alle" disse såkalte individuelt forskjellige strømleverandørene, totalt sist opptelling var 52 stk., som alle lover å levere rimeligst strøm/energi til oss forbrukere, som igjen til slutt bare "lever" på hverandre og som igjen til slutt sender regningene til sluttmottaker som er oss forbrukere. Håper på at dere kan få gjort noe med "dette" problemet over tid. Lykke til.
Hei Atle, Takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker og bekymringer med oss. Vi forstår at variasjoner i priser og tjenester kan være utfordrende. Vi vil ta dine tilbakemeldinger til oss og jobbe med å forbedre vår kommunikasjon om priser, samt tilby støtte for å holde strømforbruket og kostnadene nede. Vi forstår også kompleksiteten rundt tidsstyring av strømforbruket. Vår målsetting er å gjøre det enklere for deg, og vi vil gjerne utforske måter å tilpasse våre tjenester slik at de passer bedre til ditt daglige liv, uten å skape unødig komplikasjon. Når det gjelder det store antallet strømleverandører, erkjenner vi at dette kan være forvirrende. Vi setter pris på din tilbakemelding, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tilbud for å gjøre valget enklere for deg og andre forbrukere. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Forutsigbar faktura og grei tilbakemelding fra Fortum
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du opplever våre fakturaer som forutsigbare, og at tilbakemeldingene fra oss har vært greie. Vi setter stor pris på din støtte og ser frem til å fortsette å levere en pålitelig og transparent service. Skulle det være noe annet du ønsker å dele eller diskutere, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Juks og fanteri fra ende til annen. Styr unna! Ble prakket på "lik betaling" byttet leverandør, fikk etterberegnet 14000! Ba om spesifikasjon, tok to år nesten, mens fortum sendte kravet til inkasso.
Hei Rob, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager opplevelsen du har hatt med oss og ønsker gjerne å undersøke saken nærmere for å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] eller telefon 21 49 49 49 slik at vi kan undersøke detaljene rundt etterberegningen. Mvh Fortum Strøm //Bahar