Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fortum Strøm leverer altfor dyr strøm og anbefales ikke i det hele tatt. Derfor valgte jeg å bytte strømleverandør, for rett og slett å få billigere strøm.
Hei Shaheen, Takk for din tilbakemelding angående våre priser som strømleverandør. Prisene på strøm er det kraftbørsen Nord Pool som bestemmer og ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke direkte. Som strømleverandør er vi forpliktet til å kjøpe strøm på kraftbørsen til gjeldende priser. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Så kan vi finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøydt av kunde hoss dere og nå kommer jeg tilbake å bare kunde hoss dere
Hei Brigida, Det gleder oss å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Vi er takknemlig for deg som kunde og takker for tillitten. Tusen takk for fin omtale! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vervekampanjen er mildt sagt villedende! Jeg har 3 målepunkter og ønsker selvfølgelig samme strømleverandør på alle. Vervepremien på kr 400 gjelder imidlertid (ifølge kundeservice) bare for 1 målepunkt! Sammenlign dere med andre strømleverandører - de gir vervepremie for HVERT målepunkt. Dårlig å ikke opplyse om dette!
Hei Haldor, Tusen takk for din tilbakemelding. Du skal få ververabatt for alle anlegg du verver som ikke har aktiv avtale med oss på vervetidspunktet. Vi beklager eventuell feilinformasjon du har fått i kontakt med vårt kundesenter. Vi tar din tilbakemelding på alvor, og vil bruke den til å forbedre oss ytterligere i vår kommunikasjon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og grei forklaring hva avtalen gikk ut på - forklart tydelig!
Hei Skjong, Tusen takk hyggelig omtale. Vi er glad for å høre du er fornøyd, og at avtalen ble forklart tydelig. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ingen informasjon på faktura hva strømm og nettleie koster. Hvorform ikke legge litt info om dette på fakruraen?
Hei Dagfinn, Tusen takk for din omtale. Når vi sender faktura skal det alltid være vedlagt et fakturagrunnlag. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk en vellykket samtale fikk alltid det følser man prøver å selger meg mere produkter som jeg har behov for. Bra Kundenservice med bra Informationen jeg vil Fortum anbefaler
Hei Rudiger, Tusen takk for din omtale! Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker alltid å hjelpe deg på best mulig måte, og det er høyt fokus på god service hos oss. Tusen takk igjen for din tilbakemelding. Vi setter pris på deg som kunde! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kunne vært mer støtte på de høyeste prisene som var i vinter, ellers fornøyd!
Hei Egil, Strømstøtten er det dessverre ikke vi som bestemmer, men veldig hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverander. Det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm