Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vervekampanjen er mildt sagt villedende! Jeg har 3 målepunkter og ønsker selvfølgelig samme strømleverandør på alle. Vervepremien på kr 400 gjelder imidlertid (ifølge kundeservice) bare for 1 målepunkt! Sammenlign dere med andre strømleverandører - de gir vervepremie for HVERT målepunkt. Dårlig å ikke opplyse om dette!
Hei Haldor, Tusen takk for din tilbakemelding. Du skal få ververabatt for alle anlegg du verver som ikke har aktiv avtale med oss på vervetidspunktet. Vi beklager eventuell feilinformasjon du har fått i kontakt med vårt kundesenter. Vi tar din tilbakemelding på alvor, og vil bruke den til å forbedre oss ytterligere i vår kommunikasjon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og grei forklaring hva avtalen gikk ut på - forklart tydelig!
Hei Skjong, Tusen takk hyggelig omtale. Vi er glad for å høre du er fornøyd, og at avtalen ble forklart tydelig. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ingen informasjon på faktura hva strømm og nettleie koster. Hvorform ikke legge litt info om dette på fakruraen?
Hei Dagfinn, Tusen takk for din omtale. Når vi sender faktura skal det alltid være vedlagt et fakturagrunnlag. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk en vellykket samtale fikk alltid det følser man prøver å selger meg mere produkter som jeg har behov for. Bra Kundenservice med bra Informationen jeg vil Fortum anbefaler
Hei Rudiger, Tusen takk for din omtale! Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker alltid å hjelpe deg på best mulig måte, og det er høyt fokus på god service hos oss. Tusen takk igjen for din tilbakemelding. Vi setter pris på deg som kunde! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kunne vært mer støtte på de høyeste prisene som var i vinter, ellers fornøyd!
Hei Egil, Strømstøtten er det dessverre ikke vi som bestemmer, men veldig hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverander. Det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig greit å få hjelp , hvis det feks er noen problemer med fakturaen
Hei Bjørg, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Du kan alltid kontakte oss om du har spørsmål. Vi er klare for å hjelpe deg med det du lurer på. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Strålende kundebehandler god innsikt oversiktlig forklaring på alle spørsmål og eller en meget hyggelig person .
Hei Rine, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk i kontakt med en av våre kunderådgivere. Det er viktig for oss å gi god kundeservice til alle som tar kontakt, og derfor setter vi stor pris på din tilbakemelding om dette. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å være din strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm