Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel og oversiktlig app. Lett å se når strømmen er rimelig
Mine erfaringer er veldig gode. Fortum har gode priser og fint med strømkonto som gjør at man får en anbefalt månedspris og en minstepris å betale per måned.
Synes fortum er bra, tydelig og god oversikt i appen
Han Forklarte hva jeg skulle gjøre.. og fikk forsikring for id tyveri for 99 kr. 👍
Hei Inger, tusen takk for omtalen. Det er fint å høre du fikk god hjelp. Vårt mål er å veilede våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Min erfaring så langt er bra. Alt fungerer som avtalt.
Hei Tor, flott å høre alt er bra med ditt kundeforhold. Hvis det oppstår noen spørsmål, må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter på 21494949 eller [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig og informativ samtale med ansatt! Mvh Marta
Hei Marta, tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du opplevde samtalen som informativ. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg føler meg rett og slett lurt av Selger fra Fortum. En selger overtalte meg til å inngå en avtale uten å opplyse ordentlig om betingelsene. Det viser seg at jeg nå sitter fast i en avtale med 12 måneders bindingstid, noe jeg aldri ville gått med på dersom dette var tydelig kommunisert fra starten. I tillegg har jeg blitt belastet for et såkalt “prisfrys-gebyr” som jeg aldri har bestilt eller ønsket. Dette er et månedlig tillegg som føles som en ren skjult kostnad. Dette er langt fra en profesjonell måte å drive forretning på. Jeg hadde forventet å bli informert om vilkårene tydelig og ærlig, men det er ikke tilfelle her. Jeg kan på ingen måte anbefale Fortum til noen.
Hei Søren. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Det viktig for os at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter skal oppsigelsestiden og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse være informert. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected], så kan vi undersøke hvilken informasjon som ble sendt til deg ved inngåelse. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm