Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Han Forklarte hva jeg skulle gjøre.. og fikk forsikring for id tyveri for 99 kr. 👍
Hei Inger, tusen takk for omtalen. Det er fint å høre du fikk god hjelp. Vårt mål er å veilede våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Min erfaring så langt er bra. Alt fungerer som avtalt.
Hei Tor, flott å høre alt er bra med ditt kundeforhold. Hvis det oppstår noen spørsmål, må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter på 21494949 eller [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig og informativ samtale med ansatt! Mvh Marta
Hei Marta, tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du opplevde samtalen som informativ. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg føler meg rett og slett lurt av Selger fra Fortum. En selger overtalte meg til å inngå en avtale uten å opplyse ordentlig om betingelsene. Det viser seg at jeg nå sitter fast i en avtale med 12 måneders bindingstid, noe jeg aldri ville gått med på dersom dette var tydelig kommunisert fra starten. I tillegg har jeg blitt belastet for et såkalt “prisfrys-gebyr” som jeg aldri har bestilt eller ønsket. Dette er et månedlig tillegg som føles som en ren skjult kostnad. Dette er langt fra en profesjonell måte å drive forretning på. Jeg hadde forventet å bli informert om vilkårene tydelig og ærlig, men det er ikke tilfelle her. Jeg kan på ingen måte anbefale Fortum til noen.
Hei Søren. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Det viktig for os at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter skal oppsigelsestiden og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse være informert. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected], så kan vi undersøke hvilken informasjon som ble sendt til deg ved inngåelse. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vi er pensjonister! Er derfor vant med lave priser på strøm. Liker derfor ikke de svimlende priser som kommer når vannmagasiner er lave. Og alt det digitale vi må følge med på. Slikt er slitsomt!
Hei Gunnar, tusen takk for din tilbakemelding. Jeg har forståelse for at det er mye å sette seg inn i, nå som mye er digitalisert. Vi prøver å gjøre det enklest mulig for våre kunder, i tillegg til at vi mer enn gjerne hjelper deg med spørsmål du har. Ikke nøl med å kontakte oss på telefon 21494949 om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig hyggelig og dyktig han jeg pratet med . Han fortjener masse ros
Hei Birkis, tusen takk for fantastisk omtale. Det er svært gledelig å høre du fikk hjelpen du trengte fra vår kunderådgiver. Vi jobber hardt for å gi våre kunder god service, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt å holde oversikt over hva strømmen koster til enhver tid
Hei Wibi, tusen takk for din fin omtale. Det er hyggelig å høre du syntes det er enkelt å holde oversikt. Vi jobber kontinuelig med å gjøre appen/ Min Side så brukervennlig og oversiktlig som mulig. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm