Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gdpr problem kan se fakturere til en haug men ikke våre . Selv etter å ha meldt fra klarer de ikke ta problemet på alvorlig
Hei Øystein, tusen takk for din henvendelse. Vi tar GDPR og personvern svært alvorlig, og setter stor pris på at du informerer oss om poteniselle avvik. Vi har strenge rutiner og sikkerhetstiltak på plass for å sikre at hver kundes data behandles konfidensielt og i henhold til GDPR-regelverk. For å kunne undersøke saken grundig, hadde det vært til stor hjelp om du kan gi oss litt mer informasjon om hva du opplever til [email protected]. Dette vil hjelpe med å identifisere evetuelle feil og sikre at tilgangsrettighetene fungerer som de skal. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var i kontakt med kundeservice 5-6 ganger og de gjorde feil på feil. Helt håpløse alle sammen.
Hei Anders, tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å hjelpe våre kunder på best mulig måte og det er leit å høre det ikke skjedde her. Håper du nå har fått hjelpen du trengte- hvis ikke kan du sende en henvendelse til [email protected] så skal vi se på saken på nytt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkle og snakke med pr telefon hvis noe jeg lurer på
Hei Tor, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å høre du syntes det er fint å kontakt oss på telefon. Vi ønsker å være tilgjengelig for våre kunder og kan derfor kontaktes på telefon, epost og chat. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De lurte meg inn i en strømavtale som har kostet meg dyrt. Jeg klarte å si ja til to dyre tilleggstjenester ( 119 kr. stk.) som kostet mer enn strømforbruket mitt i de varme månedene ( har solceller) og sendte meg papirfaktura til kr 99 samt at de på telefon sa " ingen bindingstid", men avtalen hadde 12 mnd.(!!!) oppsigelsesfrist. Ved å gå ut av avtalen har de nå sendt et "Bruddgebyr" på kr. 3000!!! Jeg har et Enkeltpersonsforetak og ble derfor hanket inn som " Bedriftskunde". Fortum er et utenlandsk selskap som tjener rått på godtroende og litt uoppmerksomme kunder som meg... Hold dere langt unna Fortum!
Hei Ida, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. Oppsigelsestiden er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Gjerne kontakt oss direkte om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med Fortum. Gode priser, oversiktlig og meget hyggelig og hjelpsom kundeservice.
Hei Viktoria, det gleder oss å høre du er fornøyd med din avtale med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende god kundeservice. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vil absolutt ikke anbefale Fortum! Skal du i kontakt med kundeservice bør du gjøre dette skriftlig eller ta opp samtalen - ellers nekter de for det de har tilbudt eller sagt.
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hendelsen, og hadde derfor satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Anbefaler å styre unna dette selskapet! Har vært i kontakt med kundeservice gjentatte ganger, og de er uten vilje til å rette opp i feil de har gjort.
Hei Cathrine, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din opplevelse. Vi ønsker å hjelpe alle våre kunder så godt som mulig. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm