Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringer hver uke for å selge selvom jeg allerede er kunde. 12-mnds oppsigelse med tusenvis av kroner i bruddgebyr de ikke opplyste om når de solgte meg et annet abbonement. Vanskelig å forstå avgiftene som, som det er mange av. Kundeservice har ikke vært til noe hjelp og lite hyggelige.
Hei Helene, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Gjerne kontakt oss direkte så kan vi undersøke om du fikk all informasjon du skulle ha ved inngåelse av avtalen. Du kan også reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De påstår jeg har en avtale med bindingstid og masse tilleggsprodukter. Jeg har aldri inngått noen avtale med dem, men blitt overført fra en annen strømleverandør der jeg IKKE hadde tilleggsprodukter. Jeg har flere ganger sendt dem melding om at jeg ikke kommer inn i denne portalen deres, og at jeg ikke får regninger - de påstår de er sendt, men gjør ingenting for å hjelpe meg. Nå har jeg byttet til min lokale strømleverandør, de belaster meg så et bruddgebyr på tre tusen kroner, på tross av at jeg aldri har inngått noen avtale med den. Kundeservice svarer god dag mann økseskaft. Styr unna!!! Styr unna!!!
Hei Iris, Tusen takk for din tilbakemelding. Ingen skal bli kunde uten skriftlig bekreftelse og informasjon om avtalen. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Uoversiktigt masse gebyrer stadigt skifter fast beløp skifter vanskelig oppfølging
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere for å se hvilke endringer det er snakk om. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi kan hjelpe deg å finne den avtalen som er det smarteste valget for deg basert på dine spesifikke forbruksmønstre og preferanser. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig medarbeider og enkel samtale, min opplevelse var veldig fornøyd.
Hei Knut, Tusen takk for omtalen. Det er vår prioritet å hjelpe deg på best mulig måte. Ikke nøl med ta kontakt om det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi er alltid klare til å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig på opplysninger ., slenger på den viktigste setningen når du er så drit lei den selgeren i den andre att du til slutt ikke orker å høre etter .. det jeg misliker sterkest er den mangelen på god opplysning om oppsigelsestid !!!
Hei Merete, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Vi er opptatt av kontinuelig forbedring og tar din tilbakemelding på alvor. Ikke nøl med å ta direkte kontakt om du ønsker en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har vært kunde hos Fortum å ble lurt til å betale masse tilleggspriser Fortum aldri IGJEN!!
Hei Kjell, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi må understreke at vi aldri ønsker å lure våre kunder. Ingen tjenester skal bli lagt til uten din uttrykkelige aksept. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere og rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God App og info., følger nøye med strømprisene slik at kundene får den beste prisene.
Hei Kjell, Tusen takk for hyggelig omtale. Det er flott å høre du syntes appen gir deg god informasjon. Vi ønsker at appen skal være et nyttig verktøy for å holde oversikt over eget strømforbruk. Det gleder oss derfor å høre du er fornøyd med oppsettet og informasjonen i appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm