Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyr strøm og elendig kompetanse hos kundebehandler. Strømmen fra Fortum er dyrere enn fra andre. Ved å spille av opptaket av telefonsamtalen med kundebehandler vil det fremkomme åpenbare kompetansemamgler basert på begrepene som brukes. Da fremstår Fortum som en nokså useriøs virksomhet som er vanskelig å anbefale til andre
Hei Bengt, Vi legger stor vekt på kompetanseutvikling for å sikre den beste servicen. Det er leit å høre du har hatt en opplevelse som ikke sto til forventningene. Det er viktig for oss at du føler deg godt ivaretatt, og vi setter pris om du kan dele litt mer om informasjonen. Da kan vi få mulighet til å forbedre oss ytterligere. Du kan kontakte oss på 21494949 eller [email protected]. Vedrørende strømprisene er er det kraftbørsen Nord Pool som setter prisen på strøm. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi takkerfor at du tok deg tid til å dele dine synspunkt og ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
takk. Ikke nøl med å være kunde her.Det er en god ting.
Hei Yaser, Tusen takk for fin omtale! Det er flott å høre du er fornøyd med å være kunde hos oss. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig flink med appen. Hvordan bruke og ikke minst tidspunkt bruke strøm
Hei Bente, Tusen takk for omtalen. Vi jobber kontinuelig med å gi den beste oversikten i appen/ Min Side. Alle kunder kan følge med på eget strømforbruk, spotpris, sparetips, og estimert faktura for neste måned. Det gleder oss derfor stort å høre du bruker informasjonen i appen til å redusere dine strømkostnader! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er meget fornøyd med vår/strømavtale. Vil anbefale den til flere.
Hei Greta, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med strømavtalen du har hos oss. Vi legger stor vekt på å tilby strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi setter stor pris på å høre du vil anbefale oss videre! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Stabilt og bra! Brukt kort tid til å høste erfaring.
Hei Kjetil, Tusen takk for fin omtale:) Det er hyggelig å høre du er fornøyd. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å betjene deg videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen bør utbedres, den er kjedelig og lite inovativ
Hei Gro Hege, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre funksjonaliteten i appen ikke stod til forventning. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller e-post [email protected] med en detaljert beskrivelse av funksjonaliteten du mener ikke fungerer. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen og tar til oss alle forbedringsforslag. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Erfaringene var gode, men ble lovet at at beløpet pr. måned skulle slettes, men det skjedde ikke. Jeg bytter for dårlig kommunikasjon mellom deres kundeservice og meg. Nå får jeg strøm til minus i påslag.
Hei Birger, Tusen takk for omtalen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med kommunikasjonen i saken din. Dette er veldig beklagelig. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm