Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Erfaringene var gode, men ble lovet at at beløpet pr. måned skulle slettes, men det skjedde ikke. Jeg bytter for dårlig kommunikasjon mellom deres kundeservice og meg. Nå får jeg strøm til minus i påslag.
Hei Birger, Tusen takk for omtalen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med kommunikasjonen i saken din. Dette er veldig beklagelig. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Her nettopp blitt kunde . Svært tilfreds med Norges energi. Er nå samme selskap oppfatter jeg. Flott sg jeg fikk tilbake 365 timer opparbeidet siste år. Takker for det .
Hei Jan, Tusen takk for omtalen. Det er helt riktig, Norgesenergi og Fortum har slått seg sammen:) Det gleder oss å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi takker for tillitten! Har du spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fastpris er billige fohold til andre strom avtale i lang tid
Hei Frank, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med oss. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med kundeservice hos oss. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Bra tjeneste. Man făr det man blir lover og har be talt for.
Hei Trond, Tusen takk for din tilbakemelding og for de fine ordene! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med tjenesten vår og at vi leverer det vi lover. Din tilfredshet er veldig viktig for oss, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring. Hvis det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse enda mer, er du alltid velkommen til å gi oss beskjed. Ønsker deg en flott dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
De holder det de lover.🙂 Min opplevelse og erfaring er bra🙂
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding og de flotte ordene! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med tjenestene våre og at vi lever opp til dine forventninger. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse. Det motiverer oss til å fortsette å levere tjenester av høy kvalitet. Har du noen spørsmål eller trenger hjelp med noe, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Ønsker deg en strålende dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Blid, hyggelig og informativ informasjon. Etter å ha mottatt et rotete/forvirrende skriv, klargjorde deres flinke og hyggelige medarbeider alle mine spørsmål, og min konklusjon ble enkel. Jeg gikk for en spotprisavtale. Mvh Ørjan D
Hei Ørjan, Vi takker for din tilbakemelding! Vi er godt fornøyd med at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi jobber hver dag med å forbedre oss, og er glade for at det gir gode tilbakemeldinger. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med oss igjen:) Med vennlig hilsen Anders // Fortum
App til 99 kr. Fungerte de første månadene, men den ble ustabil, fikk beskjed fra kundeservice om att ny app skulle være tilgjengelig i løpet av Mai. Men vi er nå snart ferdig med Juli og har fortsatt ikke registrert att den fungerer bedre 🤨. Den virker som Basis app / abonemang.
Hei Bjarne, Takk for din tilbakemelding. Vi har flere forskjellige strømavtaler hos oss. Appen koster ikke 99,- per måned, men det er mulig å ha en rimligere avtale mot at det er færre funksjoner i appen. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for å gå gjennom ditt abonnement og for å se om det er mulig å gjøre det bedre utifra dine behov. Med vennlig hilsen Anders // Fortum