Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service. Rask telefon kontakt hyggelig betjening
Hei Morten, Så hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vår prioritet er å gi våre kunder den beste opplevelsen. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Styr unna Fortum. Først sat eg over ein time i kø på telefonsupport. Så sende eg ein e-post, og den tok det fleire veker før dei svarte på. Med andre ord er dei umulege å få tak i få løyst sine problem.
Hei Bjørn, Vi beklager på det sterkeste for den lange ventetiden på telefon og den lange behandlingstiden på epost. Vi forstår det er frustrerende og vi beklager ulempen. Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig. På grunn av uvanlig høy mengde henvendelser oppsto det dessverre forsinkelser i vår respons. Vi setter stor pris på din tålmodighet og forståelse i situasjonen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser for å redusere ventetiden og behandlingstiden. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vi håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Holder ikke det dere låver, dere har folk som ikke vet hva de holder på med og lyger til kundene.
Hei Remy, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Forum er som andre: Ikke troverdige, ikke til for kundene,. Fortum er ikke bedre eller verre enn andre. Jeg aner ikke hvorfor jeg er kunde hos Fortum, antakelig noe med Oslo Energi, Hafslund etc fra tidligere. Jeg bryr meg ikke fordi Fortum som andre kun bryr seg om størst mulig utbytte og bonuser til ledere og ansatte. All kommunikasjon er Orwelsk nytale. Vi er i en absurd situasjon der NHH gjennom forskningen sin som Reiten tok tak i, har lagt til rette for at Norge gir naturressurser bygget av skattepenger til private leverandører som tjener millioner. Selskaper som tidligere var til for kunder er nå til for direktører og ansatte som henter ut bonuser som er helt absurde. Og vi forbrukere er fanget i et absurd og uoversiktlig system som ikke gir oss reelle valg. Alt til fordel for direktører og strøm-meklere.
Hei Knut, Det er beklagelig å høre du har hatt negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Troverdighet er noe vi prioriterer hos Fortum, og vi tar dine beskymringer på alvor. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og jobbe aktivt for å gjennopprette tillit. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kjempe lett og følge forbruk og enkel app.bare å se i appen så har du full oversikt over forbruk og estimert hva regningen blir
Hei Torstein, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen, og estimatet av faktura. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med spotpris avtale hos Fortum .Veldig oversiktlige tjenester.Anbefaler Fortum på det sterkeste.
Hei Arnt Ivar, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på at du ønsker å anbefale oss videre. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Tusen takk for tillitten og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kjempefornøyd! Bl.a er Fortum-Appen utrolig bra. Jeg har full oversikt på alt som bruker strøm i leil! Målinger ned til timer, forventet strømbruk neste mnd. Får gode tips og råd og strømsparing og selv om min kunnskap til strøm o.l. ikke er god fra før, så har jeg ihvertfall full kontroll nå.
Hei, Tusen takk for din fantastiske anmeldelse. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør og oversikten i appen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Tusen takk igjen, vi gleder oss til å fortsette å betjene deg best mulig! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm