Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig selskap som bare lurer og skryter på seg løgner som får deg til å tro at de er billigst. Som å selge sjelen sin til djevelen ved å signere med dem.
Hei Ida, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
I have not signed with this company for new electric power supply company. Someone provided my phone number and address on the road, then this company is responsible for supply. I complained about not signing for new supply but they argued. Then they suggested me that they were cheaper than other suppliers, then I thought why should I argue and waste time and accepting invoices, but now after three months, they are not responding me and send high invoice, expensive, double charges for the same dates, ... so on. I am going to break down with it, don’t follow this. If you meet GNP on the road, please go through their table on garbage. Other people can get ride off this cancer.
Hi, Thank you for your feedback. We want satisfied customers and it is a quest to hear that you are not. We recommend that you contact us by e-mail: [email protected] or phone +47 21 65 10 00, and we will give you a correct feedback based on your customer relationship with us. Have a nice day :-)
Ikke bruk denne leverandøren, her er det bare løyn og ingen respons når du klager.
Hei Kirsten, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Elendig service og lurepriser med bindingstid. Oversolgt og bare trist. Merkelig at de får lov
Hei Vemun, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Skuffende høyt og nesten 3 doblet etter noen mnd. siden de fikk meg hacka meg inn hos dem :( Jeg ble lurt inn i dette som liksom skulle være mer billigere. Jeg fikk sjokk noen mnd, etterpå, at strømmen hadde doblet seg totalt.... skremmende, da jeg har vært forsiktig med strøm-forbruket . Skjønner at strøm er dyrere på vinteren, men ikke at det gikk fra 1200 til 3000 kr pr.mnd.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Skulle få rimelig fastpris. Fikk enda dyrere pris en jeg hadde fra før. Får ikke opp faktura i nettbank. Feil i tekstmeldinger fra selskapet.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg har vært kunde her i 1år. Største tabben jeg har noen gang gjort. Ble bundet i 1 år også... Byttet asap det var mulig. Først av alt, ekstremt rotete faktura. Løfte om billigste strømleverandør er bare tull. Dyreste strøm regninger jeg har hatt siden 2003. Da dem ringte for å tilby meg bedre avtale, fikk jeg tilbud om en "prisklasse" i 1år. Da jeg spurte om det var noe bindingstid, svarte dem med at: "det nevnte jo jeg til deg at det var 1års bindingstid" Så deres definisjon av å gi tilbud av noe i 1år, tilsvarer bindingstid i 1år. Dette syntes jeg er meget misvisende måte å kommunisere på. Hold dere unna GNP-energy
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du var misfornøyd, og at vi ikke klarte og finne en avtale som var gunstig i forholdt til ditt forbruk. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy
Min kone ble på telefon narret til å bli kraftkunde hos GNP. Vi har altså nå mottatt en regning på ca kr 9000,- for en vanlig enebolig. Har nå sjekket at deres pris på 107,63 øre pr kWh er det dobbelte av hva vi kan få andre steder. I tillegg har GNP bindingstid, slik at når de har narret kunder, så koster det ekstra å komme seg ut av dette. Det eneste positive jeg kan si om hele saken er at jeg i dag fant en seriøs kraftleverandør som jeg heller vil bruke. Til under halv pris - uten binding. Dagens lærdom: Sjekk Strømpris
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy leverte som avtalt i 3 måneder, 39,7 øre/kw/h. Når jeg nu skal betale min 4. faktura blir prisen 94,88 øre/kw/h. Andre selskap ligger 20 - 30 øre under dette. Leser vi i GENERELLE VILKÅR for GNP står det at: "Målet er at kundene over tid skal få konkurransedyktige betingelser på sin strømavtale." Dette og en meget hyggelig og overbevisende telefonsamtale dato 06.11.2018 skulle vel dette gi tillit nok til å inngå en avtale med Selskapet. Pkt.2 i vilkårene: Innkjøp gjøres løpende basert på Selskapet til enhver tid gjeldene markeds syn... men er ikke erstatningsrettslig ansvarlig for sine markedsvurderinger. Skjønner meget godt at GNP fraskriver seg ansvar når de inngår avtaler med selskap som ligger langt over priser i markedet. I vilkårene står det at "målet " er å skaffe kunden strøm til konkurransedyktige priser. Fakturaene er meget uoversiktelige og ufortåelige for meg. På faktura med forfall 08.02.2019. ligger det inn et estimat på forbruk av strøm i desember 2018 som skal i fradrag på denne faktura. Det er sikkert riktig, men hvordan greie og kontrollere og forstå dette. Avtale med GNP ble inngått den 21. nov. 2018. Dato den 21. blir brukt i fakturaene og resten av måneden kommer på ny linje. Dette gjør det enda mer uoversiktelig. Mener at GNP her burde fått til fakturaer som går fra den første i måneden til den siste i ett. Dette burde vert ordnet etter første tilsendte faktura. Gå aldri inn på avtaler med forskuddsbetaling, Kan heller ikke huske eller sett noe om forskuddsbetaling. Vurderer å si opp min avtale med GNP selv om det vil koste meg kr.150,- pr. gjenstående måneder. Med prispåslag på siste faktura og ni måneder gjenstående på kontrakt vil det for meg gi en besparelse på kr. 1125,-
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Servisen er elendig, hold dere unna disse. De vil prøve og lure deg til å skrive under på avtaler de i etter tid forandrer på. Vist du klager til dem om en person som ikke har hold den avtalen du skrev under på er det samme person som leser og vurdere klagen din, dette er latterlig.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Vi ble anbefalt å bytte til GNP ute på gata. Vi sa nei en rekke ganger før de til slutt sa de skulle sende oss et forslag. Plutselig var vi kunder og ble bundet til 12 måneder. Vi skulle få en gratis måned samt en fast pris de tre første månedene, noe som ikke skjedde. De rakket ned på alle andre strømleverandører men ser nå at alt de sa var kun for å selge seg selv best mulig ut. Dette blir 12 dyre måneder
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Selgeren vi hadde sa at vi ikke har bindingstid, noe vi har og har fått kopi av kontrakt som ikke er lik i det heletatt.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Jeg har hatt mange forskjellige strømleverandører tidligere, for er på utkikk etter billig strøm. GNP kontaktet meg per telefon og lovet meg billigere strøm. Jeg hadde da Norges Energi og hadde et lite håp på billigere strøm. Men når jeg fikk første faktura så var strømmen MYE dyrere enn jeg forventet meg! Jeg sa opp og gikk tilbake til NorgesEnergi, men fikk et bruddgebyr på 1800,-!!! Dette skulle ikke vært lov, og jeg har tidligere fått bruddgebyr på noen hundrelapper som er innenfor grensen,men 1800,-! Styr unna møkka selskapet her, lureri og svindel.
Hei. På våre avtaler med avtaletid og en ekstra fordel for deg som kunde tilkommer det et brytningsgebyr dersom man velger å gå ut av avtalen. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag.
Ikke villig til og prøve og rette opp i feil på fakturaen, fikk bare til svar at der var ingen feil...
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Bryter avtaler på grunn av att du taper penger Strømmen er jo god, men og bryte avtale er jo ikke bra.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Styr unna, dersom du ikke er av typen som leser ALLE avtalevilkår nøye...!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy