⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Påstår at jeg har svart JA på sms, og bundet meg i 12 mnd

Omtale av  Steinar

Påstår at jeg har svart JA på sms, og bundet meg i 12 mnd. Dette har jeg IKKE gjort; men kundeservice, som forøvrig er utrolig frekke, sier de har 'bevis'. Vanskelig å komme ut av, spesielt når man er 80 år, og ikke kan så mye om IT.

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:44

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Dårlig service og koster mye dyrere enn de andre, anbefaler ikke

Omtale av  Maria

Anbefaler ikke, dårlig service, fikk regning står ikke stemmer forbruket, koster mye mer enn de andre strømleverandørene.

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:43

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Fakturerer estimert forskudd uten avtale

Omtale av  Arnt

GNP-energy fakturert oss for stipulert forbruk uten å ha inngått gyldig leveringsavtale. Fakturaen ble ikke sendt oss, men til Lindorff! Dette medførte at vi fikk varsel om inkasso. Kravet er protestert. Særdeles useriøst. Styr unna GNP!

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:43

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Dårlig

Omtale av  Per M

Ble bare slettet og fikk en regning på brytningsgebyr på 150 kroner. Vanskelig å komme i kontakt vis det er noe. Får plutselig mulighet til å betale på vipps. Og noenganger får jeg regning i postkassa. Noe som er veldig irriterende. Får ikke logget meg inn på min side. Noe som er frustrerende. Så neitakk dette virker så useriøst.

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:42

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så kan vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Dyrt!

Omtale av  Kerry

Fant ut idag at det hadde vært billigere med leveringsplikt fra Skagerak enn å ha avtalen jeg har hos GNP. Bytter leverandør idag! Hold dere langt unna gnp.

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:42

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Selger gav inntrykk av å være noe annet

Omtale av  Espen S

Selger gav inntrykk av å være noe annet og mer enn det de er. At de hadde samarbeidsavtaler etc. Jeg fikk oppringing av Hafslund rett etter, og de skulle ordne opp for meg. Jeg spurte Hafslund om jeg allikevel måtte betale de andre noe, svaret var nei, du har ikke fått noen leveranse ennå. Allikevel opplevde jeg å få fakturaer, og når jeg bestred fakturaene, inkasso.

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:41

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Jeg fikk besøk av to selgere fra GNP og tilbudt et garanti pakke som jeg skulle bare svare ja til

Omtale av  Emad

Jeg fikk besøk av to selgere fra GNP og tilbudt et garanti pakke som jeg skulle bare svare ja til. Begge har BEKREFTET at avtalen har ikke bindetid. Nå skulle jeg bytte til annen strømleverandør, og fikk melding at jeg må betale for brytningsgebyr fordi avtalen er på 1 år! og jeg må betale kr. 150 for hver måned!!! Har akkurat ringt kundeservice, de sier at du skulle lese kontrakten nøye! og at muntlig bekreftelse fra selgere teller ikke!!! Her er det kun svindel og skal ta saken til Politi og Forbrukerrådet.

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:41

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Ble ringt opp om avtale med garanti uten at jeg ble informert om 3 års binding

Omtale av  Anonym

Jeg ble ringt opp og tilbudt et garanti pakke som jeg skulle bare svare ja til. Har spurt hva er betingleser, så får jeg beskjed om at de kun ønsker å ha fornøyde kunder. Etter samtalen leser jeg i vedlegget at det er 3 år bindetid på denne avtale. Dette er uhørlig frekt. Slik kan man ikke drive på. Hvor er forbrukerrådet?? Er det ingen som bryr seg? Litt kriminelt er det også.

Svar fra Kilden Kraft
03.04.2019 11:34

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Det verste som fins

Omtale av  Alexandre

Fikk å være kunde via en tilbud på strompris.no. En av fakturaene hadde feil, jeg fikk betale for noe som burde har vært regnet som tilgode. Tok kontakt med GNP, og de bestemte seg for at jeg skulle få bare tilbake det de hadde fakturert i tillegg, men ikke pengende tilgode som kom med tilbudet. Tok kontakt flere ganger, over 2 måneder, prøvde å forklare på en enkel måte at de hadde regnet feil... Til slutt fikk jeg dette svaret, flere ganger: " Hei igjen Du vil ikke motta noen kreditnota. Med ønske om en fortsatt fin dag, Vennlig hilsen, Kundesenteret, ved XXXXXXX "

Svar fra Kilden Kraft
03.04.2019 11:33

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Hvorfor får jeg en regning fra dere?

Omtale av  Ernst

Hvorfor får jeg en regning fra dere? Har ikke fått faktura dessuten er jeg ikke i GNP energi, så hvilken strømregning er dere snakker om, jeg har Fortum og betalte 2500 denne mnd mars 19/3-19.

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:40

Hei Ernst. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller 21 65 10 00, så vil vi finne ut av dette. Ha en riktig fin dag. Mvh oss i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ingen info om bindingstid

Omtale av  Fm

Ingen info om bindingstid. Max pris på strøm. Det totale verste selskap jeg har vært borti.

Svar fra Kilden Kraft
26.04.2019 13:40

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Endre priser og flytter avtale hele tiden

Omtale av  Eugene

Huspakke kr 699 mnd, da kr 799, da byttet dem uten skriftlig varsel til webpris som koster tre ganger mer. Skal bare bytte til lokal ELverk da alle disse aktører som selger kun strøm er kun intressert i å øker priser uten å holder seg til forskrifter i loven... Åååå til slut kom neste faktura med forskuddbetaling 4 måneder frem...

Svar fra Kilden Kraft
28.03.2019 12:14

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Ble oppringt for en tid tilbake av dette såkalte strømselskapet

Omtale av  Claus

Ble oppringt for en tid tilbake av dette såkalte strømselskapet, takket ja til å høre hva de hadde å tilby, takket nei til å bli kunde. Hva skjer så? Jo, jeg får brev fra min lokale strømlevarandør som takker for kundeforholdet, og beskjed om at min nye leverandør har tatt over. Dette hadde jeg aldri bestilt. Tok kontakt med Oslo kraft eller hva de nå kaller seg og fikk beskjed om at jeg hadde et års bindingstid. Bindingstid til en avtale jeg aldri inngikk! De mente å ha lydopptak av at jeg takket ja, men nektet å gi meg tilgang. Ble heldigvis kvitt avtalen til slutt. Så blir du oppringt av disse hyenene så legg på uten et ord.

Svar fra Kilden Kraft
11.03.2019 10:50

Hei Claus, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Det er fint om du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy

Kjempe fornøyd

Omtale av  Trond I

Prisene er gode og fornøyd med min service person som alltid tar telefon og ordnet meg en knall avtale. Selvom prisene i norge er høye så har GNP holdt god tid.

Svar fra Kilden Kraft
28.03.2019 12:14

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag. Vennlig hilsen oss i GNP Energy

Pass pass!

Omtale av  As

Har blitt kontaktet av dette selskapet nå nylig, da først min samboer som ble kontaktet, og sa at hun ikke ville bestemme dette da vi tidligere har hatt veldig ubehagelige erfaringer med å bytte. Selger viste tydelig forståelse og empati, og la sin sjel i å overbevise oss om at de ikke ville holde på slik som vi tidligere hadde opplevd. Det ble sagt av oss at dette selskapet vi hadde dårlige erfaringer med, het Oslo Kraft. Men det sa selvfølgelig ikke selgeren noe om.... Styr unna! Fikk fakturaer i hytt og pine sist, og måtte FORSKUDDSBETALE" nesten 8000 kwh som da var estimert strøm fra Januar og frem til Juni!!! Veldig uryddige og uforståelige fakturaer med masse påslag og fratrekk, påslag, fratrekk, så omtrent umulig å forstå faktisk hva man betalte for. Har dog alltid etterskuddsbetalt strøm i mitt liv slik det skal være. Tok kontakt per telefon til kundeservice, som lovte gang på gang å se på saken og ringe meg tilbake, men det gjordet de ikke. Sendte etterhvert skriftlig, og truet med forbrukerrådet og aviser. (Neste ord på Google etter man skriver Oslo Kraft er svindel, forståelig nok) Gikk ca en uke, og plutselig pøste de på med Kredinotaer på omtrent 4500,- kroner. Jeg tenker da umiddelbart at de har urent mel i posen, og ville fjerne dette som sak før den gikk videre til andre instanser. Anbefales overhodet ikke!

Svar fra Kilden Kraft
28.03.2019 12:14

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første

Omtale av  Richard

Neste regning kom på 2,5 ganger dyrere enn den første. Og nytt tilbud jeg fikk av de nå var over 20 øre fra en annen....

Svar fra Kilden Kraft
25.02.2019 08:50

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR