Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig og imøtekommende . Fikk oppklart det jeg lurte på . Tommel opp
Hyggelig betjening og god service, fikk ordnet det som var problemet og vi er veldig fornøyd
Gjorde avtale med Tinde for snart et år siden. ( sep 2022 ). Lokketilbudet var 1/2 pris i nov og des 2022. Juli 2022 mottar jeg overraskende faktura fra GNP Energy, ble først informert om dette i ettertid. På sep faktura oppdager jeg at de har bestemt seg for at mine 1/2 pris måneder er aug og sep. Altså mnd med mye lavere forbruk enn nov / des. Og «informert» om dette i ettertid. På sep faktura blir jeg debitert det jeg har betalt for aug, og ny avregning for aug. MEN jeg betalte 580,49 øre/kWh og ble debitert 574,36 øre/kWh! Kundebehandler kunne fortelle meg «at det er jo bare en femøring». Rette er 6,13 øre, og utgjør for meg kr. 32,85. Dette må vel kalles svindel? I følge Finansavisen hadde GNP ca 38000 kunder første kvartal 2021. Klarer de å lure 1/2 parten av 38000 på 1/2 parten av fakturaene for kr. 32,- utgjør det over 3,6 millioner i året. ( 12 fakturaer pr. år pr. kunde). Og de har mange fler kunder nå. I tillegg gevinst av å, etter eget iniativ, flytte spesialavtaler til perioder i kundens disfavør.
Det må da være ulovlig! Så sparer de mine penger , jeg vil heller spare de selv og få renter på dem.
Er det mulig å nekte forskuddsbetaling med superhøye priser? Kjeltringer. Overpris på strøm
byttet strømleverandør i juli 2022. Fikk sluttavregning med penger tilgode, betalingsfrist var 04.08.22. Ringte og sendte flere mail, men pengene har ikke kommet inn på konto. Fikk beskjed om at jeg "står i kø."
Hvorfor skal en betale forskudd for en vare som en ikke vet forbruket av. Spesielt i disse tider hvor prisnivået er skyhøyt og bergningene gjøres ut fra et tidligere vesentlig lavere prisnivå. Kundebehandlingene er lik 0 Prvdflere gager å ringe, men istedet for å rykke frem i ders kø, rykker en lenger å lenger bakover. Til slutt gir en opp
Byttet strømleverandør til Tinde Energi i februar 2021 og ble uten noe slags informasjon "solgt" til GNP Energy i juni 2022. Sluttoppgjøret fra Tinde på ca. -7000 kom etterhvert inn på konto. Forskuddsbetalinger og stoulert forbruk hos Tinde Energi får bli til en annen gang, men det er irriterende nok! I midten av august 2022 byttet jeg til en tredje leverandør. Jeg fikk deretter sluttregning fra GNP Energy med bruddgebyr på 150 kr per dag for resten av august! Mener de at strømavtalen skal byttes nøyaktig ved midnatt den siste dagen i måneden? Jeg har klaget til GNP Energys kundeservice, og om det ikke fører frem er Elklagenemnda neste. Styr unna. De folka her er veldig glade i gratis penger.
Har veldig god erfaring med GNP energi, ikkke noe tull med at det dukker opp nye ting i fakturaen som det gjøres mange andre selskap , så absolutt å anbefale 👍
Håpløst firma ble overført fra Tinde i juni og pga en systemfeil fikk ikke melding før i august men ser jo på Google at det er bare svindel . Veldig useriøst når to svogere driver hvert sitt firma Tinde og Gnp og hiver kunder til hveandre Prøver å ringe dem men tar ikke telefonen bare sørgelig alt sammen
Fikk utmerket kundeservice. Hjelpsom, vennlig og løsningsorientert. Fikk forklart på en utmerket måte det jeg hadde spørsmål til. Reddet dagen 😀
Kontaktet gnp for spørsmål om mine høye fakturaer de siste mnd da jeg hadde vansker med å tolke de. Kom i prat med en hyggelig mann som forklarte slik at det ble mer forståelig. Endte opp med at han skulle ordne slik at jeg skulle faktureres for faktisk forbruk og ikke stipulert forskudd. Spent på neste faktura
Jeg er superfornøyd med GNP å fortsetter å bruke det. Skal også fortelle min venninne om å bytte. Sentralbordet er hyggelige og forklarer meg det jeg lurer på.
Er veldig fornøyd med en av kundebehandlerne. men ikke like fornøyd med fakturaavdelingen som enda ikke har ryddet opp i feil på juni og juli fakturaen vår.😫😫😫😫
blei flyttet uten varsel fra en annen kraftlevrandør uten noe varsel,pga oppkjøp
Hadde fastprisavtale på 79 øre. Opplevde at den prisen fikk jeg ikke. Ringte og klaget,fikk kreditnota,men følte ikke den dekket alt jeg hadde forskuddsbetalt.