Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lurt til og bytte til GNP, fikk en såkalt gratisperiode men når den var over så var prisen på strømmen veldig dyr, virker som de prøver å "dra inn" pengene fra gratisperioden når denne er over. De skulle ligge topp 10 på strøm men de kom aldri under topp 80 i perioden som jeg var der. Betalte med ut av avtalen.
Hei! Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Veldig dyrt. Ikke velg noe slike firma. Jeg har gjort noe feil jeg gleder meg til og bytte etter binding
Hei Isa K. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energ
De holder ikke hva de lover. Har hele tiden sendt mail for å kunne avsløre dem men de påstår at de ikke har fått mailer, men utifra svaret som kommer etter en måned har de lest mailen. De benekter dette likevel. En blir oppgitt av dette og kunder betyr ingen ting for dem. Jeg regner med at deres salgsmål er å lure kunder og de tjener vel penger på denne måten og drive. Denne salgsmåten går bare en stund tilslutt er det ingen som vil ha noe med dem å gjøre. Det er trist at det finnes slike selskaper i markedet. Hold dere unna dette selskapet. Finn heller et seriøst selskap som ikke irriterer kunder.
Hei Oddmund. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energ
Sender purringer før regninger, skylder på andre for sitt eget rot. Kunden må betale for deres rot når d kommer til stykket. Når andre oppererer med ingen bindingstid må du her binde deg og betale dyrt for det om du ikke vil være kunde hos de ut tiden. Anbefaler ingen å gå over til dette selskapet, dyre er de også selv om de påstår noe annet.
Hei Katinka M. Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på fakturaene våre. Leit å se at du ikke var fornøyd med din. Som noen kunder gjør om de ikke forstår faktura, ta de kontakt på kundeservicen vår. Da får dem forklart det litt lettere slik at dem forstår. Om det er feil på din faktura retter vi det selvfølgelig opp for deg ( alle kan gjøre feil ) . Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter en kort periode med billig strøm blir du satt over på en «forvaltningsavtale». Her får du først vite hva strømmen koster når fakturaen kommer. Da betaler du Norges høyeste strømpris.
Hei Erik H Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy is as bad as it comes. I should have found these reviews first. They promised me a capped price (38 øre/kwh) over the phone and assured me that the capped price was for the whole term of the contract (1yr). After two months, they raised the rate to 85 øre/kwh!! The terms for breaking contract were very harsh. It took months to switch my subscription to a new apartment. I ended up having to pay for both for a whole month of power. It's now been four months since trying to leave GNP energy after the contract ended, and they're still sending me invoices that I've already paid in full. Customer service is horrible. They'll say they fixed something, and then nothing changes. They'll agree that your price is too high, but not offer anything to lower it. They know they're a scam. No matter how good their deal sounds, don't take it. It's a bait-and-switch.
Hello Daniel. We would like to help you and find a good solution. Please contact us at our customer service on telephone 21 65 10 00 or email to [email protected]. Have a nice day.
Faktura fra dem er alt for kompliserte, feil vurderinger av bruk alltid for høyt estimert, bruker sine kunder som bank. Anbefaler dem IKKE, ikke bli lurt, hold deg unna.
Hei Svan Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på fakturaene våre. Leit å se at du ikke var fornøyd med din. Som noen kunder gjør om de ikke forstår faktura, ta de kontakt på kundeservicen vår. Da får dem forklart det litt lettere slik at dem forstår. Om det er feil på din faktura retter vi det selvfølgelig opp for deg ( alle kan gjør feil ) . Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy