Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er alt for komplisert/vanskelig å finne fram til min faktura på GNP Energy. Jeg har prøvd, men vet rett og slett ikke hvor eller hvordan jeg finner den.
Hei Inge B Takk for din tilbakemelding og synd at du synes det er komplisert å finne frem faktura. Faktura kan du finne på Min side, som ligger lett tilgjengelig øverst til høyre på vår hjemmeside: https://no.gnp.energy Om du ikke finner frem etter du har forsøkt dette, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg i systemet vårt og kan lettere hjelpe deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg :) Mvh GNP energy
De sender regninger lenge etter at forholdet har opphørt. De har i ingen kontroll. Ikke bruk gnp energi.
Hei Kjell S Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger fra og det er leit å se at det ble krøll for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg raskt i systemet vårt og kan fortere se hva som har skjedd. Vi ønsker gjerne å hjelpe. Ønsker deg en fin dag :) Mvh GNP energy
GNP krever dobbel betaling i forhold til avtalt pris!!! GNP krever også forskuddsbetaling !!! Er det tillatt ?
Hei Karl B. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har flere avtaler hos oss med og uten forskuddbetaling. Strømleverandører har forskudd på noen avtaler om strømforvaltere kjøper strøm fremover i tid for kunder sine. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet med hva slags avtale du har. Vi har mange fornøyde kunder, og vi er opptatt av å finne ut dette med deg. Ønsker deg en fin dag Mvh oss i GNP Energy
IKKE la deg overtale, det er ikke hva de lover... Det kommer ikke angrerettskjema, ergo bundet til 1 år eller betale brytningsgebyr. STYR UNNA!
Hei Mona Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke fikk det du forventet. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alt står skriftelig på hjemmesiden vår, pr post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy
Har kun hatt GNB Energy 2 mnd men så langt fungerer dette greit og ingen prisendring etter kampanje måned. Gjenstår nå å se.
Hei Strømløs Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du også er en fornøyd kunde hos oss :) Om du er usikker på avtalen etter kampanje tiden er over, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi har flere avtaler hos oss som du kan teste ut. Ønsker deg en god jul. Mvh GNP energy
Fikk lovnad om pristak, ble 20-30 øre dyrere pr kW, ift spotpris. Forvatningsprisavtale uten at det blir oppgitt påslag pr kW. Svimlende sum å betale ved å gå ut av kontrakt. Banditter..
Hei Geir, Så leit å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og vi er opptatt av finne ut av dette med deg . Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :) Mvh GNP energy
Dette er «rosinen i pølsa».... Etter å ha vært kunde i 1 mnd, og 2 dager før ett bytte tilbake til Tibber er ett faktum, så får jeg en kunde tilfredshet undersøkelse... Dett vitner for meg om ett selskap som ikke har styr på sine CRM systemer... Taust etter at jeg byttet til de som leverandør - nei, dette er ikke slik jeg liker det...
Hei Jan H. F Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det som ingen dialog til deg som kunde. Vi får ofte gode tilbakemeldinger hvor kundene våre synes vi er dyktig med vår oppfølgning. Noen ganger kan vi få beskjed litt sent om en kunde velger å gå ut av avtalen sin. Vi beklager hvis det har glippet her hos deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med ny oppfølgning på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy