Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er kunde hos tinde energi og har ikke byttet avtale.en i dag får jeg epost og regning på e faktura. Den har jeg ikke tenkt å betale. Ettersom jeg ikke har noe avtale med dette firmaet eller vært i dialog med de.
Hold dere for guds skyld unna dette selskapet. Aldri hatt så store strømregninger. Sender faktura med forskuddsbetaling fram til 1.10 med priser langt oppi himmelen. Faktura kom i dag 12. 08 med 10 dagers varsel. Skal betale, men det her skal jeg ut av fort og gæli😡😡😡🤬
Jeg har aldri tegnet avtale med GNP energy, men har likevel blitt fakturert med over 2000kr!!!!!! Hvordan i alle dager er dette mulig?!!!!!
Har aldri vært kunde i dette selskapet, og har tidligere betalt regninger for strøm og nettleie denne måneden. Er dette s******? Oppsiktsvekkende høy regning var det også.. ekkelt at dere krever direkte fra Vipps når vi ikke har noe kundeforhold. Lukter s****del lang vei..
Jeg har ingen grunn til å være misfornøyd. Men kundeservice må oppgraderes slik at vi med UVANLIGE spørsmål kan få svar noe raskere. Yakk@
Høye priser, uoversiktlige regninger, bindingstid det ikke ble opplyst om, pristak som ble fjernet. I store trekk det samme som alle andre kunder i dette selskapet, ekstremt misfornøyd og litt overrasket over hvordan det er mulig for de å fortsatt få lov til å holde på
Har aldri vært borti en sleipere selger enn han som ringte meg fra GNP! Fraråder å inngå avtale med dette selskapet på det sterkeste! Jeg spurte han om dette var en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, og han sa at poenget var å få en god avtale, og at jeg kom til å smile når jeg fikk fakturaen! Dette er så langt fra virkeligheten en kan komme! Den første fakturaen besto av 3 måneder, (2 måneder forskudd) til en høyere pris enn jeg hadde fra før, i tillegg har dei sikret seg 12 mnd oppsigelse, med bruddgebyr. Aldrig mer GNP!!!