Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk estimert regning to mnd fremover i tid på to målere. Skulle betale over 21000kr på en gang. Stod i telefonkø 30 minutter for å ordne dette opp. Ble lovet at de ikke skulle ta forhåndsbetalt. Fikk likevel purring på regningen. Måtte ringe igjen og snakke med de. Da endret de endelig til vanlig etterskuddsbetaling. Ellers liker jeg ikke at de ikke kan gi meg alt på en regning. Får nettleie utenom på egen regning. Det blir uoversiktlig for meg. Dette er folkepakka. Jeg vet ikke om det er spottpris eller variabel pris. Dette finner jeg ingen sted. Kommer til å bytte.
Hei Else, Det er synd å lese at du har den opplevelsen av oss som leverandør. Vi jobber hver dag for å bedre vår kundeservice og svarer så kundene våre så raskt som mulig. Dessverre har vi hatt en periode med mer støy enn vanlig og derfor har ventetiden på både telefon og e-post vært noe lenger. Vi beklager så mye for det. Når det gjelder purringen du fikk må det ha skjedd en feil, det beklager vi selvfølgelig og godt at du fikk ordnet det til slutt. Om du har spørsmål rundt din avtale må du gjerne ta kontakt med oss så svarer vi deg gjerne på spørsmålene du har. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Bare positive erfaringer med GNPEnergy. Billig fastpris på strøm. Ikke noe lureri. Holder hva de lover. Ryddig og løsningsorientert selskap.
Hei Bjarne H, Superhyggelig å lese det du skriver om oss! Takk for at du har tatt deg tid. Du må gjerne ta kontakt med oss om du har noe spørsmål ved en senere anledning, vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Vennlig imøtekommende omkring forklaring og forståelse for min uro omkring de høye mndsprisene på dagens strømpriser som påvirker min totaløkonomi
Hei Arvid L, Så hyggelig å høre at du fikk hjelpen du trengte hos oss. Du må ikke nøle med å ta kontakt om du skulle ha noe spørsmål, vi hjelper deg gjerne! Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Tok telefonkontakt nov. 2020 tibød 2 første mnd til 16øre/kwt. 1års binding med forvaltningsavtale som iflg selger var det beste formeg som ønsket rimlig strøm. Det endte med at jeg betalte en kw pris som lå skyhøyt over gjennomsnittlig spotpris! Aldr mer Gnp
Anbefaler ingen å bli kunde. Prisen e veldig høy og jeg måtte betale forskudd på 3000 -5000 kr hver måned . Jeg sa dessverre ja til å binde meg 1 år men betalte meg gledig ut etter 5 mnd som kunde. I dag betaler jeg under halvparten av hva jeg betalte hos GNP .
Hei Lill, Vi beklager for at du har hatt den opplevelsen av oss som leverandør. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen. Vi ønsker at kundene gjerne tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken om man har spørsmål rundt avtalen eller faktura. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Lovt en fastpris på kwh av selger, men første faktura sa noe helt anna. viste seg at jrg måtte betale mer enn det jeg hadde hos forrige strømselskap. sendte inn mail og lurte på dette, brukte flere uker på å få svar. fikk ikke my forklaring.
Hei Karl, Det er veldig synd å høre at du har blitt informert om noe annet enn avtalen du har fått. Vi er ikke interessert i å lure noen og ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen så vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Alltid hyggelig kundeservice. Konkrete og tydelige løsninger.
Hei Gitte, Tusen takk for din tilbakemelding på vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du har skrevet om oss og takk for at du er vår kunde! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.