Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service, god pris. Har levende mennesker som svarer på telefon, og de er alltid høflige og løsningsorientert.
Hei Ole! Tusen takk for den fine omtalen, det setter vi stor pris på :) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Norges beste kundeservice uansett bransje jeg har hvert borti
Hei Svein! Tusen takk! Det er veldig hyggelig å høre, og vi er glade for at du er fornøyd med oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig fornøyd med Gudbrandsdal Energi, og det beste av alt, dem har telefon kundeservice. Enkelt og nå dem om noe skulle dukke opp.
Hei Robert! Takk for fine ord :-) Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Som jeg skrev, synes som lav interesse fra deres side. Det er to dager siden at saksbehandler skulle kontakte meg. Jeg er avhengig at å få avtalen på plass før 23 desember da et annet selskap i Fortum egentlig skal ta over.
Hei Egil! Takk for din tilbakemelding. Dette fant vi ut av sammen, og vi er glade for å ønske deg velkommen som kunde :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fornøyd med Gudbrandsdalen energi. Alltid vennlig tone på telefonen. Lavere regning nå, enn tidlegere hos andre selskap.
Hei Monica! Tusen takk for gode ord! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen
Trivelige folk på kundesenteret og utmerket service.
Hei Tor! Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på :-) Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Best på kundeservice, innovative og gode løsninger. Trygt og godt å være kunde hos GE.
Hei Jon! Det du nevner på, er de tingene vi jobber knallhardt for hver dag - og da er det ekstra hyggelig å høre at vi har lykkes med det! Så tusen takk for fine ord, vi setter umåtelig stor pris på det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon