Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt grei app, ok avtale og gode tjenester som smartlading. Men, ikke stol på smartladingen. Den er virker svært sjeldent, og de skylder på alle andre enn seg selv når de kommenterer dette på Facebook. Å få tak i kundeservice er umulig. Sendte en Mail til kundeservice første dagen jeg var kunde der, med ett spørsmål, 2 måneder senere har jeg fortsatt ikke fått svar. Til tross for gjentatte purringer. Å ringe inn, glem det. Mer trolig at det regner 1 uke i strekk i Sahara enn at du får svar.
Hei Christian! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi svarer våre kunder så raskt vi klarer, men vi har hatt svært stor pågang de siste månedene. Det medfører lengre svartid på både e-post og telefon. Ventetiden blir dessverre ikke kortere om man sender flere henvendelser. Vi beklager at du har hatt problemer med smartlading. Vi videreutvikler stadig denne løsningen, og lanserer blant annet snart smartlading via ladeboks! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God app, bra pris, gjennomfanturering av nettleie og god kundeservice👍
Hei Herbjørn! Tusen takk for fin omtale, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
etter mange år som kunde hos ge er d ingen grunn til å bytte, de har gode priser i nedre nivå og har ingen påslag eller andre feller man kan gå i. kundeservice vet jeg ikke noe om da d ikke er nødvendig å kontakte de. anbefales
Hei Thar! Så hyggelig at du anbefaler oss :-) Det setter vi stor pris på, og vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har gjennomfakturering og lavt påslag. Fin app. Droppet Tibber og byttet hit.
Hei Jon! Takk for hyggelig omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ingen erfaring ennå. Byttet strømselskap i slutten av november.
Hei Ronald! Så hyggelig at du valgte oss som din strømleverandør. Vi håper du blir fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
avtalen dere har innhentet fra gudbransdal energi på meg er feil,jeg har spotpris pluss 1 øre. dere har berenget 3 øre i sammenlinginga ,så jeg syntes fremdeles at gu energi er ok.
Hei Alf! Veldig hyggelig at du er fornøyd med oss :-) Takk for fin omtale, det setter vi pris på. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Gudbrandsdalen Energi har mistet min tillit. Jeg har vært kunde i mange år og var fornøyd lenge. For et par år siden byttet jeg til GE Trygg avtalen og den har fungert bra, men plutselig dukket det opp noe med liten skrift. GE «Trygg» avtalen har nå gjort at jeg endte jeg opp med en regning tre ganger så høyt som normalt. Det kan ikke karakteriseres som noe annet enn REN SVINDEL, og dere i GE burde SKAMME dere for å sette en så høy pris. Dere bortforklarer selvsagt og har sikkert hjemmel for å gjøre det, men dere burde tatt kundene på alvor og tatt en telefon. Meget dårlig kundebehandling.
Hei Tore! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. La oss forsøke å forklare. På grunn av en høy pris på variabelavtalene og en lav gjennomsnittlig spotpris gjennom oktober har flere kunder fått en høyere strømregning enn forventet. Strømstøtten beregnes på grunnlag av spotprisen, og ikke strømavtalen den enkelte har. Det har vært tydelig kommunisert i bestillingsskjema, bestillingsbekreftelse og prisvarsel at GE Trygg er en variabel avtale, og at prisen er jevn gjennom døgnet. I prisvarslene står det også at strømstøtten beregnes ut månedlig gjennomsnittspris på Nord Pool. I appen/ Min side viser vi også både din pris og spotpris, slik at man enkelt kan sammenligne. Som forklart i prisvarslet kan man her også enkelt bytte til spotprisavtale dersom man ønsker det, da det ikke er bindingstid på denne avtalen. For vår del er det viktig å poengtere at dette ikke er en ønskelig situasjon for oss, og det er ikke noe vi gjør for å tjene mest mulig penger. Som strømleverandør kjøper vi en vare (strøm) og selger videre til forbruker. På variabel avtaler kjøpes denne inn på forhånd. Når markedet forventer høye priser, gjenspeiles det i prisen vi må betale. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. Markedet spådde en økende spotpris på opp mot 8-9 kroner i vintermånedene. I oktober falt derimot spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det er helt normalt at det vil være en prisforskjell mellom spotprisavtaler og variable strømavtaler, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon