⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gudbrandsdal Energi
4.1
757 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
757 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#3
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#3 av 82 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 757 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
447
113
46
35
116
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lurer kunder

Omtale av  Trond J

Jeg fikk en dyrere avtale enn den jeg inngikk, uten att de opplyste meg om dette.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Manglende Avtalegiro

Omtale av  Isak

Å fakturere kundene sine 49,- for «Manglende Avtalegiro» er bare en kynisk måte å få inntekter på. Det er da vel ingen ekstra kostnader for bedriften at kundene «bare» har e-faktura. Patetisk, har ikke hørt om en eneste annen bedrift som fører denne praksisen. Jeg valgte å bytte til GE fordi de var billige. Få dager etter bestilling; før avtale var påbegynt, fikk jeg en e-post hvor det sto at «Jeg hadde fått billig strøm de siste 2-3 mnd og at de var nødt til å skru opp prisen. Da var grunnlaget for bytting borte. Ta dere sammen, jeg bytter.

Takken for at man har vært trofast kunde

Omtale av  Kristin

Fikk plutselig purring på en faktura jeg ikke har fått melding om og som ikke er registrert i nettbanken(avtalegiro). Får selvfølgelig ikke svar på hva som har skjedd, helt stille fra GE. Har vært kunde 10-15 år, men nå er det slutt. Elendig kundeservice, den eneste gangen de har kontaktet meg var da jeg for et par år siden prøvde å bytte leverandør, da ringte de, ellers hører man ingen ting, bortsett fra purringer på fakturaen man ikke har mottatt da. Kanskje de rett og slett har for mange kunder nå?

Tre regninger på 6 uker

Omtale av  Katrine

Har hatt fast dato i måneden med forfall på faktura så lenge jeg har vært kunde. Men plutselig nå fikk jeg en faktura for 25. Februar, en for 12.Mars og en for 30.Mars. De hevdet det var forsinket nettleie. Men hver av regningene er på 800-1000kr. Vet ikke hvilken økonomi andre har, men selv har jeg ikke råd til tre individuelle strømregninger på en månedslønn. Byttet nå i dag!

Som kunde i mange år. Kjempeskuffet over kundebehandlingen

Omtale av  Patricia

Som kunde i flere år sjekket jeg før jul min strømavtale med GE. Fant ut at de hadde blitt for dyre og byttet til annen leverandør. Etter noen dager er GE på tråden og spør om de kan gi meg et bedre tilbud. Jeg sa meg åpen for dette da jeg har vært fornøyd som kunde. En selger kom da med lovnader som hørtes ok ut, og jeg ville ha alt i klartekst. Så jeg stilte en masse spørsmål. Om pris og fakturagebyr osv, og var fornøyd med svarene. Opprettet en ny avtale, og i tillegg to mobilabonnementer. Alt som jeg ble fortalt å gjøre ble gjort i min bank angående avtalegiro osv. Første regning gebyr. Andre regning gebyr. Mye dyrere strøm enn min avtale tilsier. Useriøs leverandør. Bytter en av de nærmeste dager, etter grundig undersøkelse.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig avtale

Omtale av  Jørn

Startet med en gunstig avtale. Når jeg sjekker etter en tid så sitter jeg med en svært dårlig avtale.

Gebyr for e-faktura

Omtale av  Espen O

Trodde jeg virkelig jeg hadde valgt en god strømleverandør, men så feil kan jeg ta. Brukte GE for mange år siden og da var de helt i toppen, men de har desverre nå gått over til å svindle kundene sine. Bestilte 2 strømleveranser fra selskapet og ser nå at jeg har havnet i samme gebyrsvindelen som flere andre her. 49 kr i e-faktura gebyr på begge avtalene. Gebyr for å sende ut en faktura til nettbanken. Fantastisk av ett selskap i 2020! Totalt sett 15% av fakturaene er gebyr! Rent svindel. Kommer til å bytte leverandør og kommer virkelig aldri til å anbefale dette selskapet til noen. Synd.

Gudbrandsdal Energi har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Har tilegnet profilen
Gudbrandsdal Energi deltar på Bytt.no

Gudbrandsdal Energi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Gudbrandsdal Energi besvarer omtaler

Gudbrandsdal Energi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Gudbrandsdal Energi ønsker tilbakemeldinger

Gudbrandsdal Energi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR