Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Endrer ikke på den avtalte avtalen. Kommer ikke med lokketilbud for å få en til og endre til nye og suspekte avtaler.
Hei Gullik! Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Å sammenligne strømpris er omstendelig. Derfor er jeg usikker, men er alltid åpen for å bytte. På alle andre områder er jeg veldig fornøyd.
Hei Perg! Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God kundeservice, men må lete godt og nøye etter den beste avtalen selv.
Hei Eirik! Takk for din tilbakemelding. Vi tar den med oss videre. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Et selskap med lokal forankring og framoverlente i utviklingen
Hei Ga! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Hadde GE lenge, byttet til noen andre et år, men er nå tilbake. Virker å ha jevnt gode priser.
Hei Thomas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har oppfølging av to strømavtaler. Får kun frem min side for den ene.
Hei Jan! Som standard vises alle målere som står registrert på samme person. Jeg anbefaler derfor at du kontakter vårt kundesenter så vi får sett på din spesifikke sak. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Svært bra og hyggelige behandlere. Info på mail ganske hyppig under denne fortvilte situasjonen med "tyske priser". Vi skulle aldri vært med i Aceravtalen! T.K
Hei Tor! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice