Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Seriøs leverandør av strøm med god design av Min side. Alltid rask kundeservice
Relativt bra pris. Ting fungerer, med faktura og det hele..
Ikke noe mas og spotpris pluss 9kr pr måned. Har ikke hatt behov for noe kundestøtte eller annet i løpet av første året.
Hvis det eneste folk har å klage på er fakturagebyr på 49 kr, så må de begynne å følge med i timen! Det er en del av avtalen med GE. Hvor vanskelig er det å opprette de avtalene i banken din så du slipper det gebyret? Jeg er veldig fornøyd med kundeservice, priser og appen som gjør det oversiktlig og bra. De er en av de billigste i strøm og har god kundeservice. Det som kan forvirre folk ang. strømpriser er alle gebyrer ved sideav selve strømprisen. De har folk en tendens til å glemme og ikke iregne i totalsummen. Der er GE gode på pris syns jeg. Og anbefaler appen dems!
Norges beste og ærligste strømselskap! Oversiktlige hjemmesider som gir grei oversikt over de forskjellige abonnements typer.
Bytter nå til Agva, etter jeg fant ut at eFaktura ikke er nok – du betaler fortsatt 49 kroner hver måned for «manglende AvtaleGiro». Blir litt grinete både på grunn av meg selv som ikke har sjekket, og for at jeg faktisk må inn og sjekke sånt. Agva ser ut til å akseptere eFaktura gebyrfritt, i tillegg til jevnt over ha bedre priser og mer fornøyde kunder. Så jeg håper på en frisk start der. :)
Har fått papirfaktura med kr. ****, til konto XXXX.. Dette må jeg betale kr. 49.- for "Mangler eFaktura/epostfaktura". Måtte bruke tid å ringe inn og si fra at jeg ikke ville ha papir. Fant ikke på GE siden hvor jeg kunne trykke for "Jeg ønsker ikke papir"... Gidder ikke ta diskusjonen på de to gangene jeg allerede har betalt kr. 49.- Irriterende. Har ikke hatt GE så lenge at jeg kan gi poeng for noen andre erfaringer.