Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Usikker på om det er så bra som Dere skal ha det til. Gått kort tid
Hei Nina! Takk for tilbakemeldingen! Om det viser seg at vi ikke lever opp til forventningene så ønsker vi å høre om det. Innspill som kan bidra til at vi blir bedre setter vi stor pris på :-) Vi håper derfor du kan dele eventuelle innspill med med oss på e-post [email protected], på chat eller på telefon 612 94 700, hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15 :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg avsluttet hos dere tidligere, ble ringt opp av en hyggelig mann om å komme tilbake. Jeg fikk billigere avtale en hva jeg fikk den gang av nord kraft. Ble lovet å ikke øke i den avtalen jeg hadde, det har dere ikke holdt. Så jeg byttet til en billigere leverandør på strøm.
Hei Lena! Det høres ut som du har hatt en kjedelig opplevelse, og det beklager vi. Nå er det vanskelig å kommentere på enkeltsaker uten å ha mer informasjon, men på generell basis så kan vi si at vi overholder prisgarantier i henhold til avtalevilkår. Vi håper du kan ta kontakt med vår kundeservice på telefon 612 94 700, chat eller e-post [email protected] for å finne ut hva som skjedd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Prisen svinger ekstremt mye, men det har nok med strøm- og energiprisene og gjøre.
Hei Ole! Tusen takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du synes vi er en bra strømleverandør :-) Prissvingningene i strømmarkedet rår vi ikke over, men vi gjør det vi kan for at det skal være enkelt for dere kunder å få oversikt over både strømpriser, -forbruk og -kostnader samt gi dere tilgang på nyttige verktøy som kan hjelpe dere å spare på strømmen! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig hyggelig kundeservice og en brukervennlig, innovativ og fin app
Hei Svein! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Vi er glade for at du er fornøyd med både kundeservicen og appen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
God kundeservice,hun lytter stress ikke og finner løsninger anbefales ☝️☝️🤗
Hei Sarah! Tusen takk for fin omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd og vi setter stor pris på at du anbefaler oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Utmerket service der du får snakke med hyggelige kundebehandlere🤓
Hei Kjell! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Det er fint å høre at du er fornøyd med servicen du får hos oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har hatt et fint kundeforhold, men påslagene de har er unødvendige. Flere leverandører som ikke har påslag på strømmen.
Hei Thomas! Det er hyggelig å høre at du har hatt et fint kundeforhold :-) Påslagene, som er strømleverandørens inntekt av strømsalget, er nødvendige for å ha en bærekraftig og sunn drift. Skal vi tilby strømavtaler som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes ikke vi er fair. Vi setter pris på at du har vært kunde hos oss, og du er velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon