Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i snart 10 år og har hele tiden funnet svært konkurransedyktige avtaler i GE
Hei Torbjørn! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Egen din side hvor en kan se hvor mye strøm du har brukt fra år til år
Hei Trude! Takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint at du har tatt i bruk appen vår. Her fyller vi stadig på med ny og spennende funksjonalitet :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
De er gode på pris, ryddig oversikt, god app og har i tillegg noen bra kundefordeler
Hei Tom! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God pris, med forutsigbarhet. Gir meg tydelig beskjed når det gjøres endringer. Skulle gjerne sett at vi kunne se pris og forbruk for hver time på fakturaen. Noe som burde være en smal sak siden alt skjer elektronisk. Ellers et problemfritt kundeforhold, uten no´ tull.
Hei Joachim! Takk for gode tilbakemeldinger. Angående timespriser på faktura er det dessverre slik at dette blir mye informasjon å presentere samlet. Prisen som kommer på faktura er snittprisen du ender opp med ut i fra timesforbruket ditt. Vi har laget en funksjon på min side hvor du kan hente ut pris og forbruk per time som jeg anbefaler å teste ut hvis du er interessert :-) Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Enkel avtale, og greit presentert. Føler at det som er lovet i avtalen stemmer med virkeligheten. Troverdig
Hei Geir! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Adskillig bedre enn den lokale leverandøren. Høy brukervennlighet, enkelt å få kontakt med.
Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
God kundeservice, ikke noe mas og press. Har hatt dem lenge. Kanskje de kunne informert kunden når spotprisen " går til himmels" slik den gjorde i januar i år. Da kan en bytte avtale til prisene på spot blir bedre.
Hei Sissel! Takk for gode innspill, vi jobber på så godt vi kan :-) Varsling ved høye spotpriser er et godt innspill som vi tar med oss videre. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice