Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
tar lang tid å nå fram til kundesenteret og tar 1,20 kr mer betalt for spotprisen (per kwh)??
Hei Simen R, Det er for tiden mange som ønsker å snakke med oss og det medfører beklageligvis lengre svartid på telefonen. Når det gjelder prisen du refererer til kan det tyde på at du sammenligner prisen hos oss (som er inkl. mva) med sider hvor spotpris oppgis uten mva. Våre strømavtaler har lavt påslag og oppdaterte priser finner du til enhver tid på våre nettsider. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Spotavtale uten påslag Tror ikke GE endrer avtalen uten at jeg får beskjed
Hei Jostein F, Takk for god omtale, det setter vi stor pris på. Vi endrer selvsagt ikke avtalen din uten å gi deg beskjed om det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
God web side med opdateringer af strømprisen time for time døgnet 24 timer.
Hei Kirsten, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Selskapet holder eksisterende kunder på gamle, dyre avtaler som ikke kan bestilles lengre. Det sendes ingen informasjon om at avtalen er faset ut, det må man finne ut av selv ved å kryssjekke faktura mot de tilgjengelige tilbudene på nettsiden deres. I kontakt med kundeservice innrømmer de at avtalen er mye dyrere enn den som kan bestilles i dag, 6.9 øre/kW vs. 1 øre/kWh i påslag. Videre selger de opprinnelsesgaranti til 33 kr/mnd for de som bestilte for lenge siden, men 19 kr/mnd for de bestiller garantert vannkraft nå. I vilkårene står det at de må varsle prisendringer på eksisterende strømavtaler 14 dager før endringen trår i kraft. Dette punktet sniker de seg altså unna ved å opprette nye strømavtaler i stedet for å endre pris på eksisterende avtaler. Her må man følge nøye selv med for å ikke bli lurt på pris!
Hei Even, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. I forbindelse med de høye strømprisene i vinter og opprydding i gamle, utgåtte avtaler, sendte vi deg en e-post i januar med tilbud om en ny spotprisavtale med et lavere påslag enn du hadde. Men for å bytte avtale trenger vi ditt samtykke. Derfor flytter vi deg ikke over på en annen avtale uten at du har bedt oss om å gjøre det. Vårt mål er å kun tilby en spotprisavtale fremover og gjøre det mer oversiktlig for våre kunder. På våre nettsider finnes det til enhver tid oppdaterte priser og avtaler, i tillegg til i appen og på Min side. Her kan du også enkelt bytte strømavtale dersom du ønsker det! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeveiledning for mitt behov og hyggelige konsulenter🌞
Hei Gunor E. L, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Superbra kundeservice og en oversikt app inkl. El-bil lading! Anbefales😊
Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Meget førnøyd med app, pris og kundeservice! Anbefales sterkt :)
Hei Ludvig, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon