Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gudbrandsdal Energi
4.1
756 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
756 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#3
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#3 av 82 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 756 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
446
113
46
35
116
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 756 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilbakemelding på service

Omtale av  Lisbeth

Er ikke så fornøyd da de ikke forhandler på pris , her bør de endre seg.Hadde en meget ugunstig strømavtale hos dem for 1 år siden , og ingen nevnte noe om at jeg da burde bytte den. ( ja vet det er mitt ansvar ) men som leverandør for kunder handler dette om god service . Øker priser unødvendig tar alle under en kam. F.eks skryter av el bil lading mm . Det er kjedelig for kunder som ikke har de behovene. Med det mener jeg de bør individualisere sine avtaler mer til den enkelte kundes behov .

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.10.2023 11:31

Hei Lisbeth! Takk for din tilbakemelding, vi tar den med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Misvisende månedsavgift

Omtale av  Bjørg

Tidligere 0,-kr i månedsavgift, nå er den 39,-og i oversikten står det ingen månedsavgift. Det er misvisende.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.10.2023 07:59

Hei Bjørg! Vi er litt usikre på hvilken oversikt du snakker om. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på e-post til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsigelse

Omtale av  Thomas

Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsagt kundeforhold. Du får ingen informasjon om at denne avtalen løper videre ved oppsigelse, og den listes heller ikke i avtaleoversikten i appen. De lener seg på at det står i avtalen at den løper frem til retur av enhet, som er fair nok. Men når du sier opp får du ingen påminnelse om dette, eller oversikt over at du faktisk har en løpende avtale noe sted. De bare sender faktura og koser seg med at du betaler for en enhet som er ubrukelig, da den ikke kan kobles til andre selskap. Ved oppsigelse ringte de meg og disset leverandøren jeg hadde byttet til fordi de ment de hadde dårlig kundeservice. Gudbrandsdal Energi, ta en titt i speilet.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.10.2023 12:21

Hei Thomas! Som du selv skriver så står det i avtalen at kostnaden løper til pulsenheten er returnert, siden du har leid den av oss. Som også er grunnen til at denne enheten kun kan benyttes i kombinasjon med en strømavtale hos oss. Vi takker uansett for dine innspill til hvordan vi kan bli bedre og sikre våre kunder en best mulig kundeopplevelse. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Stadig mindre konkurransedyktige priser

Omtale av  314

Fra å være blant de beste på pris, har GE blitt stadig mindre konkurransedyktige. Når jeg konfronterer kundeservice på dette og konkret om jeg har den beste avtalen de kan tilby, svarer de avvikende og ikke på de konkrete spørsmålene som jeg stiller. Det er trist, for de var veldig gode de første årene. Det hadde vært topp om kundeservice faktisk svarte på konkrete spørsmål.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.10.2023 07:41

Hei! Takk for din tilbakemelding! Strømmarkedet har endret seg, og vi med det. Skal vi tilby de aller billigste strømavtalene, som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes vi ikke er fair, og nettopp derfor tilbyr vi kun en strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Ok app

Omtale av  Leifen

Dårlig kundeservice, feilinfo ved oppstart . Nåt jeg påpekte det, beklaget de ikke engang

Svar fra Gudbrandsdal Energi
06.10.2023 09:30

Hei Leifen! Det høres ut som du har hatt en kjedelig opplevelse, og sånn skal det ikke være. Vi setter derfor stor pris på om du kan sende oss en e-post der du utdyper litt mer hva dette dreier seg om og hvilken feil informasjon du har fått, slik at vi får ryddet opp :-) Du kan også ringe oss på telefon 612 94 700, hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Gode tilbud via YS

Omtale av  Harald H

Tilbudet til medlemmene i YS var meget gode, kanskje litt for gode. Mottar nå tilbud uten medlemsfordeler, men fortsatt et bra tilbud. Ønsker å sammenligne, men får vel neppe noe bedre.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
06.10.2023 08:56

Hei Harald! Takk for din tilbakemelding. Vi har ikke lenger avtale med YS, men vi tilbyr fortsatt konkurransedyktige priser. Ikke minst byr vi også på prisbelønt kundeservice, god app og andre nyttige tjenester :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Strømpris til vinteren

Omtale av  Gøran

Ryddig leverandør som tilsynelatende "spiller med åpne kort". Ikke noe og utsette, og har foreløpig ikke funnet noen billiger strømleverandør.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
06.10.2023 08:51

Hei Gøran! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på :-) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi har 756 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Har tilegnet profilen
Gudbrandsdal Energi deltar på Bytt.no

Gudbrandsdal Energi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Gudbrandsdal Energi besvarer omtaler

Gudbrandsdal Energi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Gudbrandsdal Energi ønsker tilbakemeldinger

Gudbrandsdal Energi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR