Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tidligere 0,-kr i månedsavgift, nå er den 39,-og i oversikten står det ingen månedsavgift. Det er misvisende.
Hei Bjørg! Vi er litt usikre på hvilken oversikt du snakker om. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på e-post til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsagt kundeforhold. Du får ingen informasjon om at denne avtalen løper videre ved oppsigelse, og den listes heller ikke i avtaleoversikten i appen. De lener seg på at det står i avtalen at den løper frem til retur av enhet, som er fair nok. Men når du sier opp får du ingen påminnelse om dette, eller oversikt over at du faktisk har en løpende avtale noe sted. De bare sender faktura og koser seg med at du betaler for en enhet som er ubrukelig, da den ikke kan kobles til andre selskap. Ved oppsigelse ringte de meg og disset leverandøren jeg hadde byttet til fordi de ment de hadde dårlig kundeservice. Gudbrandsdal Energi, ta en titt i speilet.
Hei Thomas! Som du selv skriver så står det i avtalen at kostnaden løper til pulsenheten er returnert, siden du har leid den av oss. Som også er grunnen til at denne enheten kun kan benyttes i kombinasjon med en strømavtale hos oss. Vi takker uansett for dine innspill til hvordan vi kan bli bedre og sikre våre kunder en best mulig kundeopplevelse. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Fra å være blant de beste på pris, har GE blitt stadig mindre konkurransedyktige. Når jeg konfronterer kundeservice på dette og konkret om jeg har den beste avtalen de kan tilby, svarer de avvikende og ikke på de konkrete spørsmålene som jeg stiller. Det er trist, for de var veldig gode de første årene. Det hadde vært topp om kundeservice faktisk svarte på konkrete spørsmål.
Hei! Takk for din tilbakemelding! Strømmarkedet har endret seg, og vi med det. Skal vi tilby de aller billigste strømavtalene, som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes vi ikke er fair, og nettopp derfor tilbyr vi kun en strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Dårlig kundeservice, feilinfo ved oppstart . Nåt jeg påpekte det, beklaget de ikke engang
Hei Leifen! Det høres ut som du har hatt en kjedelig opplevelse, og sånn skal det ikke være. Vi setter derfor stor pris på om du kan sende oss en e-post der du utdyper litt mer hva dette dreier seg om og hvilken feil informasjon du har fått, slik at vi får ryddet opp :-) Du kan også ringe oss på telefon 612 94 700, hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Tilbudet til medlemmene i YS var meget gode, kanskje litt for gode. Mottar nå tilbud uten medlemsfordeler, men fortsatt et bra tilbud. Ønsker å sammenligne, men får vel neppe noe bedre.
Hei Harald! Takk for din tilbakemelding. Vi har ikke lenger avtale med YS, men vi tilbyr fortsatt konkurransedyktige priser. Ikke minst byr vi også på prisbelønt kundeservice, god app og andre nyttige tjenester :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Ryddig leverandør som tilsynelatende "spiller med åpne kort". Ikke noe og utsette, og har foreløpig ikke funnet noen billiger strømleverandør.
Hei Gøran! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på :-) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Nå priser GD seg litt ut for meg , med justeringen som kommer
Hei Hallbjørn! Vi takker for tilbakemeldingen, det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss :-) Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke prisen, men det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon