Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og kunnskapsrik kundeservice, samt fornøyd med appen🌟🌟🌟🌟🌟
Hei Sanja! Tusen takk for hyggelig omtale og for at du anbefaler oss. Det setter vi veldig stor pris på, og det er fint å høre at du er så fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Prøvd mange forskjellige opp gjennom årene, men med alle er det alltid noen feil eller mangler. Skal mye til for at noen skal overtale meg til å bytte vekk fra GE 😊 appen er fantastisk og lett å bruke, kundeservice er topp og prisene er bra.
Hei Aldijana! Tusen takk for denne flotte omtalen, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd og synes vi er Norges beste strømleverandør <3 Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Appen samsvarer ikke helt med prisvarslene jeg får
Hei Ani! Takk for din tilbakemelding! Kan det skyldes at prisvarsler oppgir priser uten eventuell strømstøtte? I appen kan du se priser både med og uten strømstøtte, samt nettleie. Uansett må vi jo finne ut av dette! Veldig fint om du derfor kan ta kontakt med oss, enten på e-post [email protected], chat eller på telefon 612 94 700, hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15 :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
God service, god pris. Har levende mennesker som svarer på telefon, og de er alltid høflige og løsningsorientert.
Hei Ole! Tusen takk for den fine omtalen, det setter vi stor pris på :) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Norges beste kundeservice uansett bransje jeg har hvert borti
Hei Svein! Tusen takk! Det er veldig hyggelig å høre, og vi er glade for at du er fornøyd med oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig fornøyd med Gudbrandsdal Energi, og det beste av alt, dem har telefon kundeservice. Enkelt og nå dem om noe skulle dukke opp.
Hei Robert! Takk for fine ord :-) Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Som jeg skrev, synes som lav interesse fra deres side. Det er to dager siden at saksbehandler skulle kontakte meg. Jeg er avhengig at å få avtalen på plass før 23 desember da et annet selskap i Fortum egentlig skal ta over.
Hei Egil! Takk for din tilbakemelding. Dette fant vi ut av sammen, og vi er glade for å ønske deg velkommen som kunde :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon