Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd med GE, men nå har GE ikke noen god avtale. For kort avtaletid og relativ dyr
Hei Øyvind! Takk for din tilbakemelding. Vi mener dette er en god avtale, og det er ikke bindingstid på denne. Målet vårt er ikke å øke prisen, men markedet er utfordrende og uforutsigbart. Det handler derfor om å ha mulighet til å gjøre det dersom vi ser det nødvendig. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Byttet til Gudbrandsdalen Energi. For så vidt fornøyd med produktet, men kundeservicen er håpløst dårlig; De svarer rett og slett ikke. Smartlading til bil er et problem. Har sendt 5-6 mailer til kundeservice og sendt 5-6 meldinger på chat på Facebook om det. Ingen svar på noen av kanalene. Kundeservice er fraværende. Lite tillitsvekkende, som gjør at jeg bytter. Meget skuffende - styr unna!!!
Hei Anders! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi svarer våre kunder så raskt vi klarer, men vi har hatt svært stor pågang de siste månedene. Det medfører lengre svartid på både e-post og telefon. Ventetiden blir dessverre ikke kortere om man sender flere henvendelser. Vi videreutvikler stadig smartladingsløsningen vår, og lanserer blant annet snart smartlading via ladeboks! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Helt grei app, ok avtale og gode tjenester som smartlading. Men, ikke stol på smartladingen. Den er virker svært sjeldent, og de skylder på alle andre enn seg selv når de kommenterer dette på Facebook. Å få tak i kundeservice er umulig. Sendte en Mail til kundeservice første dagen jeg var kunde der, med ett spørsmål, 2 måneder senere har jeg fortsatt ikke fått svar. Til tross for gjentatte purringer. Å ringe inn, glem det. Mer trolig at det regner 1 uke i strekk i Sahara enn at du får svar.
Hei Christian! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi svarer våre kunder så raskt vi klarer, men vi har hatt svært stor pågang de siste månedene. Det medfører lengre svartid på både e-post og telefon. Ventetiden blir dessverre ikke kortere om man sender flere henvendelser. Vi beklager at du har hatt problemer med smartlading. Vi videreutvikler stadig denne løsningen, og lanserer blant annet snart smartlading via ladeboks! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God app, bra pris, gjennomfanturering av nettleie og god kundeservice👍
Hei Herbjørn! Tusen takk for fin omtale, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
etter mange år som kunde hos ge er d ingen grunn til å bytte, de har gode priser i nedre nivå og har ingen påslag eller andre feller man kan gå i. kundeservice vet jeg ikke noe om da d ikke er nødvendig å kontakte de. anbefales
Hei Thar! Så hyggelig at du anbefaler oss :-) Det setter vi stor pris på, og vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har gjennomfakturering og lavt påslag. Fin app. Droppet Tibber og byttet hit.
Hei Jon! Takk for hyggelig omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ingen erfaring ennå. Byttet strømselskap i slutten av november.
Hei Ronald! Så hyggelig at du valgte oss som din strømleverandør. Vi håper du blir fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon