Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt i mange år og er fornøyd. Skal skifte til leilighet, og vil vurdere på nytt.
Hei Tom! Takk for trivelig kommentar. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har vært kunde hos Gudbrandsdal Energi i mange år og har alltid likt det strømselskap et. Det er seriøst og veldig trivelige folk å prate med, og ikke minst bra priser. Anbefales.
Hei Arne! Takk for hyggelig kommentar :-) Det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
GE har en svært god kundeportal og ligger i forkant med produktutvikling og gode tilbud på strøm og mobil. De har tett og god oppfølging på endringene i strømmarked . Oversiktlig strøm app Anbefales
Hei Geir, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE Smartspott ble inngått i juni og for ett år uten prisendring/binding. Billigste avtale i sommer, og er uten månedskostnad og LAVT påslag. ( GE Smartspott er ikke lenger et valg for nye avtaler)Jeg kan følge timespott på min mobil med GE app og får varsel om stigende spottpriser. Jeg har også billig mobilavtale hos Gudbrandsdalen energi. Etter jeg byttet til GE for mange år siden, har jeg funnet GE jevnt over er mest stabil på lave strømprisavtaler. Og GE har god kundeservice. Jeg føler meg ikke lurt når jeg kontakter GE for å sjekke om jeg er tjent med å endre eksisterende avtale.... Når bytt.no så analyserte stipulert prisforskjeller ut fra valgene, "Spottpris" og/eller ut fra valget, ikke funnet MIN avtale under valgalternativer, beregnet bytt.no begge utregninger på meget høye spott og påslagpriser og fast månedsgebyr i tillegg. Dette kan bli veldig galt....for de mange kunder som ikke forstår detaljer og snubletråder i spinn-nettet til strøm og nettleieimperiet. Jeg ville definitivt IKKE fått bedre avtale ved avtalebytte! // Linda A.
Hei Linda, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Mangeårig kunde pga. rimelige påslag, god info og god app. Ønsker mer hjelp til strømsparing, mener det er under utvikling.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Prøv selv, du kommer ikke til å angre isåfall bytter du bare
Hei Roar, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE bruker telemarketing-selskap som utgir seg for å være fra strømleverandøren. Informasjonen jeg fikk var i beste fall misvisende.
Hei, Sånn skal det ikke være, for vi er opptatt av at informasjonen som gis skal være korrekt. Vi setter derfor stor pris på at du tar kontakt med oss enten på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], slik at vi får sett på dette. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon