Haugaland Kraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Urimelig dyrt hvor det føles som om de skal tjene mer penger enn å yte tjenester
Hei Thor, Takk for tilbakemeldingen. Nå har vi ikke innsikten vi trenger for å kunne se hvilke produkt du har hos oss. Strømprisene blir satt av Nord Pool, den nordiske kraftbørsen. Påslaget på strømprisen med at påslaget på spotprisen og månedsbeløpet blant annet skal dekke kostnadene ved innkjøp av strøm vi forskuddsbetaler gjennom Nordpool, fakturering og kundeservice. I tillegg til dette har alle kunder tilgang til kundeappen Mitt Hjem uten ekstra kostnader. Håper dette var oppklarende. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
For dyre på pris, økning av nettleige gjør som det passer seg håver inn millioner av kroner som går utover forbrukerene
Bra kundeservice. Gode avviksmeldinger. Men tar seg vel mye betalt.
Hei Sibbe, Takk for din ærlige tilbakemelding. Kjekt at du er fornøyd med vår kundeservice - vi gir selvsagt beskjed videre til gjengen på vårt kundesenter. Ønsker deg en flott dag! Vennlig hilsen Haugaland Kraft
Ikke mulig og forandre avtale. Tilgjengelig kundeservice per telefon.
Hei Bjarte, Takk for tilbakemelding. Det stemmer at du får kontakt med oss på telefon. Nå har vi ikke helt innsikten vi trenger for å vite hvilken avtale du er på, men ta gjerne kontakt med oss om du er usikker på din avtale. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Jeg har kun positive opplevelser med Haugaland Kraft
Hei Arne Peter, For en kjekk tilbakemelding - tusen takk! Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Haugaland Kraft
Haugaland Kraft er noen griske gribber som klorer til seg alt de kan og mye mer! Betaler du noen dager for sent så har man purregebyr som ikke ligner grisen! Betaler du derimot regningen din to ganger ved en feiltakelse så må du vente to uker på refusjon! Ikke pokker om de kan fikse det kjappere. Jeg betalte inn 3500kr to ganger, altså 7000kr som er en stor del av min pensjon! Jeg får ikke betalt kreditten jeg har i et annet selskap og da påløper det en del ekstra kostnader for min del der også. , da Haugaland Kraft skal nyte godt av rentene av mine penger før de betaler tilbake.
Hei Geir, Takk for ærlig tilbakemelding. Det er synd du har hatt denne opplevelse med oss. Håper vi kan få mulighet til å gjøre det godt igjen ved en annen anledning. Ha en fin dag. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.
Har søkt plusskunde og purret, men får ikke svar. Istedenfor sender Haugaland Kraft/fagne eltilsyn for andre gang i løpet av 4år kun for å plage folk. Tross 87øre i snitt ble det ikke kreditert midlertidig strømstøtte! Skal bytte til annet selskap asap. Ingen svar på epost, arrogant++. Takk for meg.
Hei Mikael, Takk for ærlig tilbakemelding. Det er synd du har hatt denne opplevelsen med oss. Håper vi kan få mulighet til å rette dette opp igjen ved en annen anledning i fremtiden. Ha en fin dag. Vennlig hilsen Haugaland Kraft.