Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd hittil. Håper at de holder ordet videre også.
Hei, Veldig hyggelig. Tusen takk. Ha en fortsatt fin kveld :) Mvh Klarkraft
Enkelt og raskt bytte, fikk all informasjon via app for jeg har full oversikt over priser og forbruk
Hei Maria, Godt å høre, og takk for det. Ha en fortsatt fin kveld :) Mvh Klarkraft
35 kr + 1,9 øre/kWh. Noen bedre? For min del er det dette som er avgjørende.
Hei Atle, Tusen takk, godt å høre du er fornøyd. Ha en flott aften :) Mvh Klarkraft
Gunstig pris sammenlignet med resten av kraftmarkedet.
Hei Arnstein, Takk for det. Ha en god kveld videre :) Mvh Klarkraft
Vi byttet fra Gudbrandsdal Energi til Klarkraft pga avtale med YS. Det lønner seg å være organsiert. Mai er første hele måned så vi vet jo ikke så mye ennå, men per nå ganske fornøyd. Det eneste vi ikke er fornøyd med per nå er at vi ikke får en faktura på alt. Det hadde vi tidligere.
Hei Wenche, Gjennomfakturering er kostbart og krever en del ekstra jobb, så det kunne økt prisen vi kan ta mot kundene. Derfor har vi ikke prioritert dette enda. Det er noe vi ser på til fremtiden. Ha en fin kveld :) Mvh Klarkraft
Husker ikke hva jeg har, men det er ikke fastpris. Jeg merker ikke noe særlig forskjell på at det er billigere enn tidligere selskap og jeg syns det er et minus at alt ikke kommer på en regning. Jeg blir nok å bytte til et annet selskap. Men ellers så er alt positivt☺️
Hei Maria, Vi har kun vanlig timesbasert spotpris, så det er det du har. Spotprisen er lik for alle kunder og selskaper, så det får vi ikke gjort så mye med, men påslaget du betaler til oss er det som gjør forskjellen. Gjennomfakturering er kostbart og krever en del ekstra jobb, så det kunne økt prisen vi kan ta mot kundene. Derfor har vi ikke prioritert dette enda. Det er noe vi ser på til fremtiden. Ha en fin kveld :) Mvh Klarkraft
God kundeservice, kort ventetid på tlf, oversiktlig app.Møter alltid en hyggelig service innstilt når du ringer kundeservice.
Hei Susan, Tusen takk for det, og jeg skal videreformidle det til kundeservice teamet. Det vil de sette pris på. Ha en super kveld :) Mvh Klarkraft