Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg søkte om spotprisavtale i dag 8.12.2022. Den blir iverksatt 10.12.2022. Superask service. Det er herlig å bli kvitt Tibber, som bruker alle kunder som bank med forskuddsbetalingen. Dermed får jeg redusert november+ desember fakturaen fram til forfall med ca 7000 kr. Hilsen Harald P.
Hei Harald, Velkommen som Klarkraft kunde! Bra du er fornøyd med kundeservicen så langt, så skal vi gjøre det vi kan for at det skal fortsette slik :) Ha en tipp topp uke! Mvh, Klarkraft
Dårlig kundeoppfølging fra selskapet. Vanskelig å få kontakt
Hei Snorre, Kjedelig å høre at du ikke har fått tak i oss. Kan ikke se i loggene at vi har noen henvendelser fra deg som er ubesvart. Har du tatt kontakt på [email protected] eller på 21 60 93 00? Ta gjerne kontakt der så skal vi hjelpe deg så godt det går. Mvh, Klarkraft
synes alt er bra er fornöyd.Dere gjör en bra jobb så bare stå på
Tusen takk for det Geir. Hyggelig at du er fornøyd! :) Mvh, Klarkraft
Virker klin ærlige, strømavtalen min surrer å går uten rare forandringer, og den ene strømavtalen de tilbyr må vel være den beste i Norge. Nettsidene er kjempebra, rett på sak uten tullpreik. Terningkast ::: ;-)
Hei Stig, Takk for hyggelige ord. Det tar vi med oss. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd. Takk for at du er kunde! Og ha en tipp topp helg :) Mvh, Klarkraft
Endelig en ærlig og troverdig strømleverandør! Nå også med en lovende app.
Takk for hyggelig omtale. Så håper jeg appen fungerer som forventet. Vi skal jobbe med å forbedre den og legge til ny funksjonalitet etter hvert. Ha en fin helg :) Mvh, Klarkraft
greie og hyggelige folk på kundeservice, har ikke hatt klarkraft mer enn 14 dager, kan ikke si så mye mer.
Hei Roger, Så bra at du hadde en bra opplevelse med vår kundeservice. Det skal jeg videreformidle til dem. Så håper jeg vi kan fortsette å levere slik at du fortsetter å være like fornøyd. Ha en riktig god helg :) Mvh, Klarkraft
Har tidligere vært i kontakt med klarkraft for å fikse tilgang til appen, de skulle ta saken videre og skulle sende meg Mail tilbake, noe som aldri skjedde. Har prøvd alt for å få appen til å fungere på egen hånd, uten nytte. Fikk nettopp felles Mail om at de hadde opprettet en ny app som var oppgradert og forbedret. Var positiv til dette og tenkte at problemene endelig skulle ordne seg. Fulgte instruksene på appen for å registere meg, men fungerer fortsatt ikke.. Hadde vært veldig greit med en fungerende app for å få oversikt over forbruk og strømpriser!
Hei Emma, Kjedelig at du har vært plaget med appen, og nå slet med å komme inn i ny app. Det var en bug hos noen få kunder hvor profilen på kontoen ikke var logget riktig, så appen fant ikke din profil ved innlogging. Det ser ut til at du dessverre var blant de som ble påvirket av denne feilen. Kunne du forsøkt å logge på igjen i den nye appen? Har fått beskjed fra teknisk om at feilen nå skal være løst. Mvh, Klarkraft