Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Denne appen til Kraftriket er bare tull, er man heldig så virker den i halvparten av tiden. Forbruk og slikt får man ikke avlest. Virker som at den som styrer med slikt har masse ferie eller avspassering. Dette er for dårlige saker. Vurderer å bytte til noen som har mere styring.
Alt bra, utenom app'en som er svært dårlig. God pris.
Dårlig Kundebehandling det ringer ikke spørrer ikke vi er fornøyd eller ikke
Har gjentatte ganger forsøkt å sende melding via kontaktskjema, hvor det stadig kommer opp feilmelding. Til slutt ble det bekreftet at skjemaet var sendt, men ingen svar tilbake. Har også sendt mail til mailadressen opplyst på nettsiden, men heller ikke der fått svar. Ikke svar på kontaktskjema og mail i løpet av første virkedag dette er sendt, opplever jeg som dårlig kundeservice. Det er normal prosedyre å i det minste sende en automatisk generert mail tilbake med bekreftelse på at melding via kontaktskjema og melding via mail er mottatt. Og nei - det ligger ingen svar fra dere i søppelpost.
Lurer på hvorfor jeg er kunde? Jeg hadde samlet to abonnementer hos Østerdal Kraftlag som nå er Kraftriket. Nå er disse sporene visket bort
Kraftriket eies per mai 2022 av blant annet små og mellomstore energiselskaper i hele Sør-Norge: Nord-Østerdalen Kraftlag, Orkland Energi, Midt-Telemark Energi, Stange Energi, Ringerikskraft, Valdres Energi, Midtkraft og Lærdal Energi. Konseptet Kraftriket er utviklet for å ta vare på det lokale – verdiskapning i form av arbeidsplasser og engasjement lokalt. Selve fundamentet i Kraftriket er lokal tilstedeværelse.
Har fått feil regningen en gang. Lite/ingen ventetid på telefon. Løste problemet med feil på regning umiddelbart.
Havnet hos kraftriket etter oppkjøp/fusjonering. Avtalen jeg er satt på finnes ikke hos Bytt.no, og kan dermed ikke sammenlignes. Fakturert pris for siste periode, ligger høyt over gjennomsnittlig spotpris i markedet. I tillegg fremstår det underlig med så mange positive omtaler, når det i tillegg er så mange negative. I beste fall er kundeservice/kundetilfredshet svært ujevn, hvilket fremstår som merkelig.
Hei Jon. Det er trist å høre at du har en negativ opplevelse med din strømavtale. Ved fusjon/oppkjøp har Kraftriket bevisst valgt å la kundene beholde sine eksisterende strømavtaler. Dette for å skape minst mulig endring for kundene. Som strømkunde i Kraftriket kan du selvsagt bytte til en hvilken som helst avtale - når du vil. God kundeservice er noe av det Kraftriket setter aller høyest. Det er derfor svært hyggelig at mange av våre kunder er fornøyde med servicen de får. I perioden fra januar til april har kundene gitt oss en snittscore på 4,8 av 5 i vår tilbakemeldingsfunksjon etter at kundene har vært i kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for en gjennomgang av strømavtalen din, sett opp mot ditt forbruk og behov.