Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble overflyttet til disse ved fusjon. De svarer ikke på gjentatte henvendelser på epost, heller ikke daglig leder svarer.... Men hvis dårligste ledd er på toppen, blir det vel heller ikke bedre nedover i systemet....
veldig bra!🤗 Veldig oversiktlig og grei! Jeg ville gjerne fortsatt her men siden den går ut 2 des så måtte jeg ut på leting igjen!🥵
Oppdaget at jeg har betalt en altfor høy strømpris etter at jeg ble overført fra en annen leverandør til Kraftriket. Da jeg sjekket viste det seg at jeg satt med den klart dyreste avtalen. Kan ikke se at Kraftriket har gjort noe forsøk på å informere meg etter at jeg ble overført. Styr unna eller sjekk nøye hva din avtale innebærer!
Hatt avtale med Kraftriket i snart 12 måneder. Helt uproblematisk, og appen fungerer helt fint. Kan til enhver tid sjekke mitt forbruk, strømprisen.
Okey ja helt ok egentlig men ikke fast pris avtale der nei
Hadde en god avtale 1 år uten påslag. Godt fornøyd med app og kundeservice.
Har hatt denne avtalen 1 år nå og det har ikke vært et eneste problem. Som eneste kraftleverandør jeg har hatt, og det er mange, varslet de meg på epost 1 måned før avtalen gikk ut, og ringte meg 2 uker senere for å informere om det samme. Bare ut fra den kundeservicen vurderer jeg for første gang å fortsette som kunde på ordinære vilkår selv om det koster noen kroner mer.