Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis det har bedre pris og bedre komunikasjion Det informersr ikke med endringer
Trygg levering Oversiktlig faktura Svært dyr strøm
Å Strøm har fokus på Kristiansand området mht. kundefordeler. De har en kundeservice med lengre ventetid enn man skal forvente. De har opp gjennom tidene hatt lite smarte web-sider. Men Coop Avtalen er grei.
Tatt bort muligheten for å kjøpe varmepumpe og har ingen klar avtale åå plass nå
Er svært fornøyd med Å Strøm som leverandør av elektrisk kraft. Appen deres er veldig fin for å planlegge strømforbruket. Klokken 14, kan man se hva prisen blir neste dag og kan planlegge større forbruk mens strømmen er på sitt laveste!
byttet til LOS nå Å strøm.Jeg er kjempefornøyd med coop avtalen deres.Det viser seg på bytt.no at det er en god strømavtale
Hadde Glitre som strømleverandør. Deres app fungerte utmerket. MEN etter at vi, som alle Glitres tidligere kunder, ble overført til Å strøm begynte trøbbelet; Å’s app fungerer ikke til mitt/min kones bruk da Å krever en «verifikasjonskode» hver gang jeg vil logge inn for å se strømforbruket vårt. Da det er min kone som er registrert som abonnent må jeg be om en verifikasjonskode via hennes telefonnummer. Å vil ikke gi tillatelse til at jeg logger inn med mitt eget telefonnummer. Jeg er derfor avhengig av at min kone er tilgjengelig med sin telefon for at jeg kan hente ut, f.eks. strømforbruket. Dette er upraktisk og uforståelig siden Glitre klarte å få dette til. Jeg har gjentatte ganget tatt opp problemet med Å strøm, uten å oppnå forståelse eller vilje til løsing. Å strøm gjentar til det kjedsommelige at jeg bare må krysse av for «husk meg» ved innlogging så skal alt fungere. Dette er forsøkt gjentatte ganger, men DET FUNGERER IKKE! Hvis ikke Å strøm ikke klarer å gi meg en fungerende app, så bytter vi strømleverandør!
Hei John, Det er forståelig at det er frustrerende. For de aller fleste fungerer "husk meg" funksjonen så det var beklagelig å høre at det ikke virket i dette tilfelle. Vi har det på kartet å ordne en alternativ løsning på dette. For at appen skal virke optimalt forsøk gjerne å slett gamle informasjonskapsler på telefonen, oppdater programvare samt slett gammel strømapp. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Å Strøm Kundesenter.
Kun 1 mnd prisgaranti. Kr 3,45 i påslag og 9,- i månedsbeløp. Selv om ikke Å Strøm (håpløst navn ) er en versting når det gjelder påslag/mnd.beløp vurderer man veldig å skifte strømleverandør.
Greit valg og problemfritt, sjekket avtalen på bytt.no nå og den er gunstig for meg.
Hei Are, Så fint å lese at du er fornøyd med avtalen. Vi er glade for å kunne tilby Coop strømavtale som er blant de beste spotpris-avtalene på markedet https://www.astrom.no/no/stromavtaler/coop Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Å Strøm Kundesenter.
Lurer kunden. Lang svartid, ser ikke kunden. Ingen forståelse for kunden. Lite smidige, firkantet selskap
Hei, Det er så klart trist å høre at du har en slik oppfatning av oss og skulle du ha en sak du ønsker vi skal se på må du endelig kontakte. Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen og beklager for tider der svartid på for eksempel tlf. er for lang. Om man ikke ønsker å sitte i kø å vente kan man velge å bli ringt tilbake. Kontakt oss også gjerne på chat eller via vårt kontaktskjema https://www.astrom.no/no/kundeservice/kontakt. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Å Strøm Kundesenter.
Skulle se strømprisen før var greit men no fan eg ikke no dere har gjort så vanskelig og finner fram
Hei Jan, Vi setter pris på din tilbakemelding. Send oss gjerne en melding om du har noen punkter du ønsker vi skal se nærmere på. Skulle du ha spørsmål til forbruk eller annen informasjon i appen må du også gjerne kontakte oss https://www.astrom.no/no/kundeservice/kontakt Ønsker deg en fin dag! Hilsen Å Strøm Kundesenter.
prøvde å bli Los kunde. fikk opp at det ikke gikk igjennom. fortsatte som kunde hos ishavskraft, men fikk regning fra dem idag på noe jeg ikke har. den ble slettet!!!
Hei Andreas, Det var beklagelig å høre at noe ikke gikk som det skulle i opprettelse av din strømavtale. Det lyder til at dette ble rettet opp i men skulle det være noe må du endelig ta kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Å Strøm Kundesenter.
Røveri på høylys dag av våre kommunale kraftverk. Varsel om prisstigninger kom allerede 6mnd etter overtakelse. Stay away.
Hei Bjarne, I sammenslåingen mellom LOS og Glitre Energi Strøm har vi gjort noen endringer i avtalene vi kan tilby. Her finner du en oversikt over over alle avtaler vi kan tilby i Å Strøm https://www.astrom.no/no/stromavtaler/produktvelger Ta endelig kontakt med oss om du har noen spørsmål vedrørende disse. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Å Strøm Kundesenter.
Top10 avtalen er en variabel strømpris avtale som ikke gir kunden noen fordeler. Og dette betaler vi sværtg dyrt for. LOS forstår hva de driver med. De kunne ha sendt en kraftig advarsel til kundene sine og bedt dem å skifte til spot pris. Eller gjort som VestTelemark Kraftlag - rett og slett kuttet alle variabelprisavtaler og satt kundene over på spot pris. Skammelig oppførsel.
Hei Jon, Avtalen du nevner er variabel og kan sammenlignes med flytende rente. Med en variabel strømavtale slipper du å tenke på at prisen er ulik for hver time i døgnet. Det vil da ikke gjøre noen forskjell om du bruker strømmen om morgenen, midt på dagen, eller om kvelden. Prisen på variable strømavtaler endres jevnlig basert på utviklingen i hele kraftmarkedet. Prisendringer varsles minst 30 dager i forkant. På denne måten har man som kunde til enhver tid oversikt over hva den aktuelle prisen er. Det er ingen binding på disse avtalene hos oss. Variabel avtale har igjennom tiden vært en av de mest brukte typen strømavtale men dette ser vi en endring på. De store svingningene i markedet har påvirket alle avtaler, spesielt variable avtaler, dette både ned og opp i pris. Her er strømstøtten med å påvirker totalen. I noen perioder har kunder med variabel avtale betalt en del mindre en spot og i noen perioder mer. Vi har pr. nå stoppet salg av variable avtaler da det tas en vurdering både internt og i styresmaktene i forhold til disse typer avtale. Men vi har forpliktelser til kundene som har disse avtalene fra før om at de skal ha muligheten til å benytte seg av avtalen de allerede har til en endring foreligger. Kunder som har avtalen vil bli kontakte vedrørende endringer. Skulle du ha flere spørsmål til kundeforhold hos oss må du endelig ta kontakt. Ønsker deg en fin dag videre Hilsen LOS Kundesenter.
Det er oversiktelig og greit med alt på en faktura. I tillegg er tjenesten smartlading av bilen gratis
Over 30 minutter venting på telefon…..! Elendig! Forsøker å ta bort tilleggstjeneste fra hjemmesiden fungerte ikke, forsøk på å legge til tilleggstjeneste derimot fungerte. Feil på priser på hjemmeside. Her er det rom for forbedringen. Strømmen de leverer er på den annen side upåklagelig.
Hei Marius! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager ventetiden på tlf. Med et turbulent strømmarked har det vært stor pågang over lang tid hvor vi har oppbemannet og tatt overtidstimer i flere omganger. Vi ser en forbedring og jobber mot å levere bedre på behandlingstid. Skulle det være behov for hjelp vedrørende tilleggstjenester eller annet kan vi nås på chat via vår nettside, tlf. 38608500 og mail [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen LOS Kundesenter.