Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I år har jeg fått over 500 kr i medemsbonus for det jeg har handlet.
Styr unna denne avtalen !!! Strømselskapet LOS reklamerer med at dette er en spotprisavtale, der prisen skal være den samme som selskapet kjøper den for fra Norpol. Men min erfaring er at LOS benytter seg av en mye høyere spotpris , som for min del utgjorde at strømregningen for desember 2022 steg med ca. 25%. LOS mener dette er en timespottpris, og da regnes prisen for strømforbruket hver time ,som viser seg at strømmen ble dyrere med denne avtalen dei 3 månedene jeg var kunde, men LOS kjøper inn til Spotpris, så der ligger fortjeneste til selskaper😒
Hei Sven! Coop strømavtale er en spotprisavtale https://www.los.no/strom/coop/ Med Coop strømavtale betaler du 3,45 øre/kWh i påslag og et fastbeløp på 9 kr/mnd + Spotpris. Spotpris er lik for alle leverandører. Vi henter ikke fortjenesten på dette. Fortjeneste til LOS ligger i fastbeløp og påslag. I påslag dekkes også myndighetspålagte elsertifikater. Som Coop-medlem får du også 200 kroner i velkomstbonus og 2% løpende medlemsbonus på strømmen du bruker som blir satt direkte inn på ditt fordelsregnskap. Dette gjør avtalen til en av landets beste medlemsavtaler! Velkomstbonusen på 200 kroner blir utbetalt èn gang per kunde, og man kan forvente å motta velkomstbonusen og den første medlemsbonusen cirka 1-2 måneder etter oppstart. Du vil kunne se oversikt over opptjent medlemsbonus inne på min side på Coop.no eller via LOS-appen. Kontakt oss gjerne om noe er uklart. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen LOS Kundesenter
Jeg må imidlertid inngå ny avtale fra 1.mars, derfor er jeg på utkikk etter ny avtale med hvilket som helst selskap. Er det mulig å få annet enn spotpris avtale i dag? Kan jeg få en avtale på feks. 80 øre pr. kWh?
2% medlemsbonus i OBS. Forholdsvis lavt påslag på spottpris.
Ved overgang til nytt strøm selskap 04.01.23. Den 17.01.23 mottok jeg fra LOS en Faktura for desember mnd 2022 i banken min17.01.23. UTEN nettleie og UTEN fratrekk på strøm fra staten. Hvorfor ble ikke den med på fakturaen? Mener jeg ble straffet for å bytte strømleverandør da regningen nå ble skyhøy.
Suveren strømleverandør. Forutsigbar og god leverandør. God kontroll med forbruket gjennom LOS appen. Veldig godt fornøyd med LOS.
Stort sett greie folk på LOS, men har siden september betalt to hundre kroner uten ett eneste tilbud om binding. Det er dårlig forutsigbarhet. Trygg er en slags orsikring hvis villkår er blitt svært snevre. Like greit å sette av en femmer selv. Føles litt ubehagelig å betale ekstra for slikt. Blir noen hundrelapper i året. Tilleggsprodukter kan en ikke se på app så lett. Man må lese faktura nøye og gå inn på siden. Appen gir falsk overblikk til tider. Bruker ikke ekstratilbudene, men de har noen få som passer for enkelte. Hytteovernattinger og teater benytter jeg svært, svært lite....
Ryddig og god kundeservice. Kom med god anbefaling av rett produkt i forhold til forbruk og pris
Hyggelig å få bekreftet at den hyggelige kundeservicen hos LOS har gitt meg den beste strømavtalen. Ved å bruke det lokale strømselskapet gir man samtidig tilbake til lokalsamfunnet. Hilsen veldig fornøyd kunde
En god avtale for coop medlemmer. Du får 200 kroner i velkomst bonus inn på coopkontoen din, les omtalen
Etter ei uke som kunde får jeg ikke tilgang Til min side. Jeg vet ikke hvor mye jeg bruker strøm og pris på den. Venter i kø for å få svar over en time og for det ikje hjelp men vanlig svar at jeg må vente og at de jobber med saken.
Med Coop strømavtale (3,45 øre pr. kWt og 9 kroner pr. måned i påslag, og 2% Coop-bonus) tror jeg denne avtalen er bedre enn de fleste. Bonusen gir mer i utbytte enn jeg betaler i i påslag. Har vært kunde hos LOS 1,5 år nå, og er veldig fornøye.
Generelt bare bløff og kunnskapsløse selgere uten et sant gen eller samvittighet i kroppen. Telefon selgere som lover alt mulig og sannheten kommer først etter at angrefristen er gått ut. De kaller produktet sitt TOPP 5 og det er vel det eneste som er korrekt, altså dyrest. Totalt fravær av kundeservice med enorme ventetider på telefon.
det om utgjør forskjell mellom LOS og andre leverandører som ikke har påslag eller fastpris er at de andre har mndspris på app som etter mitt forbruk utgjør at det blir billigere med LOS tross sitt påslag og fastpris på 9 kr mnd med coop strømavtale. Men LOS kunne ha senket påslaget sitt uansett syns jeg.
Kjempebra COOP avtale og fantastisk kundeservice, det skal mye til jeg bytter strømleverandør.
Måtte bytte strømavtale og skulle besøke loskontoret. Traff ikke rette personer i første omgang som kunne rettlede meg,Etter en tid kom det en person fra sekuritas som kunne veilede videre,Altfor tungvint prosses.Det ordnet seg til slutt,men dette var en d'årlig opplevelse som ikke skulle skje.