Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke noe negativ å si, vurderer kun å bytte for å se om det går an å få det billigere en annen plass, men ønsker egentlig å fortsette å være kunde hos Los.
Coop avtalen er god .Los appen er lett å følge med på hvor mye strøm du bruker .
Appen har grei oppsummering og andre aktuelle opplysninger, MEN oppstart henger og feiler stadig. I tillegg "glemmer" appen husket pålogging. Burde vært fikset for lengst - Veldig ødeleggende for opplevelsen av LOS.
Totalt ubrukelig. Ramler ut og inn som en full sjømann. IT ansvarlige burde skamme seg.
Punktlig med alle avtaler og E poster, ett sikkert selskap
Hadde tenkt å eventuelt bytte til LOS men de tar ikke telefonen. Ikke har de at de kan ringe tilbake heller. Fikk beskjed at jeg var nr 40 i køen , satt og ventet i 15 min uten noen informasjon om hvor lang jeg hadde kommet i køen. Kom en stemme som fortalte at LOS ikke kunne anbefale noen strømpakker og at kunden var 100 % ansvarlig ved å velge selv. Hvis en profesjonell aktør ikke vet hva som lønner seg, hvordan skal da en privat aktør forholde seg? Uten å ha snakket med dem syntes jeg informasjonen jeg fikk mens jeg ventet var merkelig og grensen til useriøs.
De er kjempe lette å få tak i når en må snakke med dem, de ordner opp hvis det skulle være noe, de er imøtekommende og jeg som ung syns jeg har en overkommelig utgift på strøm.