Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Appen har grei oppsummering og andre aktuelle opplysninger, MEN oppstart henger og feiler stadig. I tillegg "glemmer" appen husket pålogging. Burde vært fikset for lengst - Veldig ødeleggende for opplevelsen av LOS.
Totalt ubrukelig. Ramler ut og inn som en full sjømann. IT ansvarlige burde skamme seg.
Punktlig med alle avtaler og E poster, ett sikkert selskap
Hadde tenkt å eventuelt bytte til LOS men de tar ikke telefonen. Ikke har de at de kan ringe tilbake heller. Fikk beskjed at jeg var nr 40 i køen , satt og ventet i 15 min uten noen informasjon om hvor lang jeg hadde kommet i køen. Kom en stemme som fortalte at LOS ikke kunne anbefale noen strømpakker og at kunden var 100 % ansvarlig ved å velge selv. Hvis en profesjonell aktør ikke vet hva som lønner seg, hvordan skal da en privat aktør forholde seg? Uten å ha snakket med dem syntes jeg informasjonen jeg fikk mens jeg ventet var merkelig og grensen til useriøs.
De er kjempe lette å få tak i når en må snakke med dem, de ordner opp hvis det skulle være noe, de er imøtekommende og jeg som ung syns jeg har en overkommelig utgift på strøm.
Appen deres viser et lett og forståelig oppsett av strømforbruket, faktura og ulike avtaler. Hver mnd går en prosentdel av forbruket ditt inn på din Coop konto.
Sjekk avtaler kanskje som medlem! Min deal at byte leverandør Fastbeløp fra 49 kr til 10 kr Påslag fra 6,95 til 1,60 kr Lønner seg ikke vare trofast kunde.