Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde strøm fra Los til en eiendom på nord Vestlandet hvor strømmen er billig og det derfor ikke er strømstøtte. Los tok full sørnorsk pris uansett. Etter flere klager er det ikke svar eller reaksjon fra los. Tyver!!!
Har ikke noe negativ å si, vurderer kun å bytte for å se om det går an å få det billigere en annen plass, men ønsker egentlig å fortsette å være kunde hos Los.
Coop avtalen er god .Los appen er lett å følge med på hvor mye strøm du bruker .
Appen har grei oppsummering og andre aktuelle opplysninger, MEN oppstart henger og feiler stadig. I tillegg "glemmer" appen husket pålogging. Burde vært fikset for lengst - Veldig ødeleggende for opplevelsen av LOS.
Totalt ubrukelig. Ramler ut og inn som en full sjømann. IT ansvarlige burde skamme seg.
Punktlig med alle avtaler og E poster, ett sikkert selskap
Hadde tenkt å eventuelt bytte til LOS men de tar ikke telefonen. Ikke har de at de kan ringe tilbake heller. Fikk beskjed at jeg var nr 40 i køen , satt og ventet i 15 min uten noen informasjon om hvor lang jeg hadde kommet i køen. Kom en stemme som fortalte at LOS ikke kunne anbefale noen strømpakker og at kunden var 100 % ansvarlig ved å velge selv. Hvis en profesjonell aktør ikke vet hva som lønner seg, hvordan skal da en privat aktør forholde seg? Uten å ha snakket med dem syntes jeg informasjonen jeg fikk mens jeg ventet var merkelig og grensen til useriøs.