Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Å Strøm
3.1
364 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
364 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#36
Bra
Å Strøm er rangert
#36 av 88 strømselskaper
57%
Middels
57% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 364 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
136
68
34
25
101
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 364 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kjempefornøyd med Los

Omtale av  Øyvind A

God service og konkurransedyktig priser 😁😁👍 så alt i alt æ æ fornøyd med los.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice

Omtale av  Nathalie

Kontaktet de per e-post da jeg jobbet i deres åpningstider på telefon. De svarte med over 24 timers mellomrom, selv om jeg svarte de under 30 minutter etter e-posten ble sendt. De presterte da å skrive takk for raskt svar noe som er veldig ironisk. Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg ingen bekreftelse på dette, men hele «min side» ble låst.

Svar fra Å Strøm
28.07.2020 07:10

Hei Nathalie, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men vi ønsker selvsagt å svare så fort som mulig. Vår svartid på e-post er vanligvis 24 timer, men enkelte ganger kan det ta lengre tid som følge av for eksempel helligdager, større pågang eller ferieavvikling. Dersom du ikke fikk noen bekreftelse på oppsigelsen av din strømavtale, så beklager vi så mye for dette - da har det helt klart skjedd en glipp i våre rutiner. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette slik at vi kan ta det opp internt hos oss - takk for det! Du er selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Robin i LOS

Svindel. Maken til Useriøst

Omtale av  Robert

Ringer fra Los og skal gi tilbud på fastpris strøm som de sier er billigere en min eksisterende avtale. Avtalen som jeg har med de skal være markedets billigste spottpris i markedet som jeg betaler for hver mnd og som skal/skulle være det absolutt billigste. Det var derfor jeg inngikk denne avtalen for lenge siden av forige selger fra LOS Argumenterte for dette. LOS selger la bare på telefonen. Maken til feig person. Prøvde å ringe tilbake uten at han ville svare. La bare på telefonen igjen. Styr unna dette selskapet. Driver med juks og fanteri. Bytter selskap i dag Dette er det verste jeg har vært borte i på lang tid

Svar fra Å Strøm
09.07.2020 09:35

Hei Robert, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke ut som en god opplevelse. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd her, men det er helt klart ikke slik man skal bli møtt i kontakt med oss. Vi kan ikke annet enn å beklage for dette. Som kunde i LOS så har man tilgang til flere fordelsprodukter som er tilpasset ulike behov. Det er helt valgfritt å benytte seg av disse produktene og man skal selvsagt alltid få god informasjon om hva produktene innebærer og utfyllende svar på det man lurer på. Vi er selvsagt ikke ute etter å bedra noen. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019). Dette hadde vi ikke klart dersom vi hadde oppført oss useriøse og lite serviceinnstilte i det daglige møte med våre kunder. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss. Spesielt når det forekommer svikt i våre rutiner så er vi avhengige av at vi får tilbakemelding slik at vi kan følge det opp og sørge for at det ikke skjer igjen. Vi setter derfor stor pris på at du forteller oss dette slik at vi kan ta det videre hos oss - takk for det! Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: kundesenter@los og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse til tross for dette. Ønsker deg en fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS

Elendig kundeservice og løgnaktig selger

Omtale av  Silin S

STYR UNNA! Fikk ikke avtalen som jeg ble lovet av selgeren. Månedsgebyr kom på toppen av regningen, noe selger lovet at det ikke skulle. Når jeg ringer kundeservice får jeg bare svadasvar. Har nå byttet steømleverandør.

Svar fra Å Strøm
09.07.2020 09:31

Hei Silin, Takk for din tilbakemelding. I et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse så ønsker vi å være en seriøs og pålitelig aktør. Vårt hovedfokus ligger på å gi våre kunder den beste opplevelsen, både når det gjelder produkter, digitale løsninger og kundeservice. Da er det svært leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring hos oss - slik skal det selvsagt ikke være og vi kan ikke annet enn å beklage for dette. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest fornøyde og lojale strømkundene (EPSI 2019). Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder, slik som du har gitt oss her. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en fin dag videre og en riktig god sommer! Hilsen Sylvia i LOS

Norges verste strømselskap

Omtale av  Karl P

Elendig kundeservice og dyr strøm. Stenger strøm til kunder som ikke vil ha strømmåler uten kommunikasjonsdel.

Svar fra Å Strøm
09.07.2020 09:27

Hei Karl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse i møte med oss. Vi kan ikke uttale oss om hva som kan ha skjedd her, men det er selvsagt ikke slik det skal være - god kundeservice skal være en selvfølge! Som alle andre strømleverandører i Norge så handler vi strømmen fra samme strømbørs, NordPool Spot. Ingen av oss får spesialpris så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Vi anbefaler alltid en spotprisavtale slik at man følger markedet time for time. Akkurat nå er strømprisene rekordlave som følge av at vi har hatt en mild og fuktig vinter og at de aller fleste bruker mindre strøm på våren og sommeren. Som strømleverandør så er vi ikke involvert i forhold knyttet til selve strømmåleren din. Det er ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Vi ber derfor om at du tar direkte kontakt med dem for kommentarer knyttet til målerbytte, stansing av strøm, o.l. Du er uansett velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Styr unna, elendig strømleverandør selv med COOP avtalen

Omtale av  Ronny S

Har Aldri vært borti et firma med så elendig kundeservice, fakturaer går til kredinor i stedet for postkasse, strømregningen min ble stipulert i stedet for lest av på ams, de skyldte på oppgitte tall fra netteier, men når jeg sjekket så hadde ikke netteier stipulert noen ting. Jeg var heldigvis ferdig som kunde september 2019, byttet da til Tibber, aldri vært noe problem med de... men idag fikk jeg en faktura fra los 7 mndr etter kundeforhold er avsluttet... makan til drittfirma.

Svar fra Å Strøm
04.05.2020 13:39

Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du ikke har følt deg godt nok imøtekommet i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder og vi gjør derfor vårt ytterste for å finne gode løsninger i alle ledd. Dersom man ikke mottar fakturaene sine slik man skal, så er det viktig at man tar kontakt med oss slik at vi kan finne ut hva problemet er. Tidligere i fjor hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Enkelte opplever også at fakturaene havner i søppelposten. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem. Når det gjelder selve strømmåleren, så er det ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Strømmåleren sender inn forbruksdata til Elhub - en felles dataportal for alle strømleverandørene og netteierselskapene i Norge. Vi henter forbrukstallene direkte fra Elhub. Dette gjelder både de målerne som er fjernavleste og de som er manuelt avleste. Dersom en måler ikke sender inn forbruksdata slik den skal, så blir forbruket stipulert. Da er det netteierselskapet som har ansvar for å finne ut hva som er galt med måleren. Jeg kan dessverre ikke svare på hva fakturaen du nå har mottatt gjelder, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på e-post: [email protected], telefon: 38 60 85 00 eller sende oss en melding på Facebook, så vil en av våre kundebehandlere se nærmere på dette for deg. Vi setter stor pris på alle innspill og vi tar med oss din tilbakemelding videre i vårt daglige arbeid med kontinuerlig forbedring. Ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Sylvia i LOS

Fornøyd med LOS

Omtale av  Tove S. J

De erfaringene jeg sitter med nå, og så langt jeg kjenner Los, vil jeg gi min støtte til dem og er kan anbefale de på beste måte. I denne tiden har jeg blitt en service som har vært til fordel for meg. Alle vil beholde kundene sine, så litt fordel for dem selv også selvfølgelig, men hvem ville ikke gjøre? Det er bare en selvfølge. Men når jeg vet at jeg ikke er den kunden de tjener mest på, absolutt ikke. Og da har de vist en større service enn jeg hadde ventet. Takk Los.

Svar fra Å Strøm
06.04.2020 12:33

Hei Tove, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi ser på god kundeservice som en selvfølge, uavhengig av hvem du er eller hva du måtte trenge hjelp til. Våre kundebehandlere gjør sitt beste for å være imøtekommende og for å finne gode løsninger. Det er derfor veldig godt å høre at du har vært fornøyd i møte med vårt kundesenter - det tar vi til oss! Ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe du lurer på. Vi ønsker deg en riktig fin mandag, og en god påske! Hilsen alle i LOS

Å Strøm har 364 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener
Har tilegnet profilen
Å Strøm deltar på Bytt.no

Å Strøm har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Å Strøm besvarer omtaler

Å Strøm har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Å Strøm ønsker tilbakemeldinger

Å Strøm benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR