Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med los. Enkelt å følge med på strømpriser time for time (unntatt om søndager), lett å følge med på forbruket og man får igjen 2% i bonus på coop fordelsregnskapet. Jeg tror ikke det lønner seg å bytte til noen andre for min del.
Hei Jeanette, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vår Coop medlemsavtale har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder, og det med god grunn - dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid følger strømbørsen time for time, samt at man betaler et svært redusert fastbeløp og påslag. I tillegg så får man litt igjen i form av både velkomstbonus og medlemsbonus. Dette er en langsiktig avtale som skal være konkurransedyktig over tid - så her skal man være trygg på at man har de beste vilkårene for strømmen slik at man kan bruke tiden på ting som er mer interessante enn strømmen! Når det gjelder Min side og manglende timespriser i helgene, så stemmer det at vi har en feil på Min side som fører til at strømprisene ikke vises i helgene. Årsaken til dette er at vi henter inn prisene fra den nordiske strømbørsen NordPool Spot, og i helgene så publiserer de kun foreløpige priser. Prisene blir derfor oppdatert mandager cirka klokken 12 når NordPool har foretatt valutaveksling for helgen. Vi har et eget team som jobber med å finne en god løsning på dette slik at man kan få oversikt over prisene også i helgene. I mellomtiden så kan vi anbefale å sjekke prisene direkte på NordPool sine nettsider. Bare vær oppmerksom på at de oppgir prisene eks. mva. Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig god start på den nye uka! Hilsen Sylvia - LOS
Bra innfo om forbruk ,lett og skjekke time pris ,oversiktlig faktura.
Hei Ja, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ikke nøl med å kontakte oss dersom du har spørsmål eller innspill til hvordan vi kan forbedre oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
De ringte og ville ha meg tilbake som kunde og lovte meg den billigste strømmen (spotpris) med et lite månedlig påslag. Men fortsatt ringer de å kommer med det ene tilbudet etter det andre. De som ringer har tydeligvis ikke greie på det de skal selge men provisjon av salg. Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke ønsker disse tilbudene men det hjelper ingen ting.
Hei Inge, Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det stemmer at vi ringer våre kunder for å informere om våre fordelsprodukter, men vi skal selvsagt respektere at man ikke ønsker å bli oppringt for slike tilbud. Dersom vi ikke har fulgt dette godt nok opp, så beklager vi så mye for det. Send gjerne en mail til [email protected] og skriv "Bytt.no - Sylvia" i emnetittelen, slik at vi får muligheten til å ta tak i dette for deg så fort som mulig. Håper å høre fra deg. Ønsker deg en riktig fin mandag! Hilsen Sylvia - LOS
Coop strømavtale. Forutsigbart og lite svada. Salgsavdelingen til los ringer oftere enn ei dement oldemor på jakt etter barnebarnet sitt. Dropper man å ta telefonen (og å binde deg til en avtale hvor personen i motsatt ende av telefonen høres ut til å lide av åndenød idet han/hun går igjennom avtalen) så har man et enestående selskap som leverer det de lover.
Hei Benjamin, Takk for din tilbakemelding! Dersom vi har vært litt i overkant ivrige når vi har vært i kontakt med deg, så må vi selvsagt bare beklage for dette. Jeg tar med meg tilbakemeldingen din videre slik at vi kan se nærmere på våre rutiner knyttet til salg. Vi strekker oss alltid etter forbedring, og da er vi helt avhengige av innspill fra våre kunder slik som du har gitt oss her - takk for det! Det er godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen din! Dette er en av markedets beste medlemsavtaler. Med denne har man en langsiktig avtale med vilkår som er gunstige over tid. Dette har blitt en svært populær avtale etter at den ble lansert sent i 2019 - med god grunn! Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller på e-post: [email protected] dersom du har spørsmål eller det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en nydelig start på uka! Hilsen Sylvia - LOS
et firma som ikke godtar å slette deg fra reklame eller annen kontakt på tlf . eller mail eller mms eller sml . de vil ret og slett ikke godta at du ikke ønsker reklame
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi kontakter våre kunder for å informere om våre produkter og tjenester, samt at vi sender ut nyhetsbrev en gang i måneden med informasjon om strømpriser, avtaler og produkter. De fleste av våre kunder setter pris på denne informasjonen, men vi har selvsagt full forståelse for at det ikke er alle som ønsker dette. Som kunde hos oss så kan man velge hvilke samtykker man ønsker å gi via Min side, samt at man kan kontakte vårt kundesenter dersom noe ikke er som det skal være. Dersom vi ikke har fulgt dette godt nok opp på vår side, så kan vi ikke annet enn å beklage for det. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, og vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan se på hvordan vi kan skjerpe våre rutiner. Du er uansett velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Forferdelig selskap. LOS baserer mye av sin inntjening på inkasso og sender feks fakturagebyr til KREDINOR som krever deg for salærer i titusenkronersklassen.
Hei Dag, Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre vanskelig for oss å si noe om hva som kan ha skjedd her - så lenge en faktura er betalt med korrekt betalingsinformasjon innen fakturaens forfallsdato, så skal den med rett ikke sendes videre til Kredinor for purring. Feil kan selvsagt skje - og da oppfordrer vi alltid til å ta kontakt så fort som mulig slik at vi kan finne ut hva som har skjedd og prøve å finne en god løsning. Dersom det i ditt tilfelle har skjedd en glipp på vår side, så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for dette. Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: [email protected] dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken din. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Hilsen Sylvia i LOS
Mitt kundeforhold opphørte for mange år siden og takket være arrogansen på kundeservice kommer jeg ALDRI tilbake.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke hadde en god opplevelse da du var kunde hos oss - slik skal det selvsagt ikke være. Alle våre ansatte går på jobb hver dag med mål om å levere på, og aller helst over, våre kunders forventninger. Men vi er selvsagt ikke feilfrie og dersom vi ikke har imøtekommet deg slik vi skulle, så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage så mye for dette. Vi jobber hardt for å kunne tilby prisgunstige produkter, kundevennlige digitale tjenester og den beste kundeservicen - men da er vi helt avhengige av innspill fra våre kunder slik at vi vet hva vi kan bli bedre på. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] med tilbakemelding på hva du ikke var fornøyd med, slik at vi kan ta dette med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Vi håper uansett at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden - velkommen skal du være! Ønsker deg en fin adventstid! Hilsen Sylvia i LOS