Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er irriterende at det ikke er gjennomfakturering av nettleie i vårt område. Oppleves ikke spesielt fordelsaktig på pris, men Coop avtalen gir litt selv om det neppe gjør den prisledende.
Hei Ronny A, Det forstår vi godt at du savner. Vi jobber hele tiden med å få på plass nye gjennomfaktureringsavtaler i områder der vi har mange kunder. Fordi dette er avtaler som koster penger å drifte må vi av og til velge bort noen netteiere hvis vi ikke har mange nok kunder i området. Dette er en løpende vurdering som blir gjort. Coop-avtalen er en av Norges beste avtaler, både fordi den har lave priser, men også fordi man opparbeider seg bonus som overføres til ditt Coop-kort. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å sammenligne avtalen med en annen avtale! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Får ikke låv til å opprette betalingsordning når man har fått uvanlig høye strømregninger!!
Hei Roy, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med betalingsavtale hos oss. Vi har satt noen grunnregler på når vi kan lage en betalingsavtale eller ikke, men beløpet er ikke en del av dem. Kun dersom man har gamle utestående fakturaer vil vi ikke kunne innvilge nye betalingsavtaler. Dersom du har problemer med å opprette en betalingsavtale i appen kan du alltid ta kontakt med oss via e-post, chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Smart lading av bil er ikke like enkelt/ billig som hos andre leverandører
Hei Roger, takk for tilbakemeldingen. Den tar vi med oss videre. Vi ønsker deg en flott dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Må være tålig fornøyd når en aldri har byttet strømleverandør. Lei av alle oppringinger fra andre leverandører, som er skikkelige ufine i måten de prater på. For meg er det best å få tingene på Mail, så jeg kan lese om tingene.
Hei Britt, Det er godt å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Sendte meg feil stipulert kWh regning akkurat den mnd. hvor strøm prisene var høyest ! på regningen hadde de satt opp forbruket mitt med flere tusten kWh høyere en det jeg hadde registert og sendt in til dem via sms det er snakk om minst tusen kroner for mye i forbruk en det jeg hadde! forbruket har vert lavt og lå kun på ca. 1500 kWh , det hadde de satt opp til nesten 2000KwH , lå på 1900 tallet Virker som de har blitt mere kyniske, kriminele og ondskapsfulle en det forje selskapet de skiftet navn i fra. Bytt selskap og styr langt unna disse bedragerene og tyvene , hadde jeg ikke fulgt NØYE med på alle strøm regningene så hadde jeg ikke merket det selv.
Hei, så leit at du har opplevd dette. Det er nettselskapet som eier måleutstyret og som har ansvaret for drift og kontroll av dette. Nettselskapet sender jevnlig over målerverdier til strømselskapet ditt. På basis av denne informasjonen fakturerer vi. Virker det som det er feil kwh er det nettselskapet du må kontakte. Jeg håper du fikk hjelp hos de til å løse utfordringen din. Vi ønsker deg en flott dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Fungerer bra å oversiktlig app, faktura, og tabeller
Hei Hans, takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Ryddig oppsett. Bruker avtalen med Coop, men den har blitt dårligere nå, så jeg vil sjekke markedet
Hei Arild, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss! Coop strømavtale er en svært gunstig avtale hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen og et lavt påslag og månedsbeløp, samt at man får litt tilbake i form av medlemsbonus. Du står selvsagt fri til å velge den strømleverandøren du ønsker ettersom ingen av våre avtaler ha bindingstid - men vi håper uansett at du vil fortsette å gi Coop-avtalen en sjanse da det fremdeles er en av markedets beste medlemsavtaler til tross for prisendringer. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Grete - Å Strøm